Zo 14/02/2010 Heverlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Thierry, ben jij van plan de remmen te gebruiken? Zo ken ik je helemaal niet. Ik ontdek hier een onbekend stukje van jezelf.
Hoe vroeg/laat ben je van plan te starten? En doe je de KIDS-toe voor of na?
phille
Mountainbiker

Post by phille »

net onder de douche geweest, en al dat HEET WATER op de body na 5uur kou was MEER welkom, tiens was ik niets vergeten ...

INDERDAAD

Zijn hier mensen die ABSOLUUT hun fiets willen kuizen na de TT dat hij dan spreekt of zwijgt voor eeuwig !
Grapje uiteraard, maar Jokke zei het ook al, ik heb GEEN SPAT modder op mijne velo hangen. De afspuitstand zal klaar staan, maar ik denk dat vrijwel niemand die gaat gebruiken

Geert zijne fiets (ook nen dolfrijder) hing VOL MOOS, maar dat was nog de moor van vorige week ;-) Tja nen dolfrijder moet da niveel kuizen he ;-) maar dit terzijde.

Nu ik jullie aandacht nog heb : om 12.45 gaat de break ONHERROEPELIJK dicht ! We moeten nml om 13h het terrein verlaten vanwege een "carnavalstoet" Als je dus om 10.30 (wat de officiele slujiting is van de inschrijvingen) nog vertrekt heb je ruim 2uur om 23km af te leggen, wat voor vrijwel iedereen doenbaar is !
De Fietsparking heeft ook een sluitingsuur maar die ontgaat me momenteel

Image
Thierry
Mountainbiker

Post by Thierry »

koppigaard wrote:Thierry, ben jij van plan de remmen te gebruiken?
Alleen aan de bevoorrading :lol:
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

[ Als je dus om 10.30 (wat de officiele slujiting is van de inschrijvingen) nog vertrekt heb je ruim 2uur om 23km af te leggen, wat voor vrijwel iedereen doenbaar is !
Dan ken je me nog niet. Ik kan soms heel erg koppig zijn.
phille
Mountainbiker

Post by phille »

man man man, als gijle zou kunnen rijden als ge kunt zeveren, dan reed ge zelfs Nyske of Boonen uit uw wiel
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

phille wrote:man man man, als gijle zou kunnen rijden als ge kunt zeveren, dan reed ge zelfs Nyske of Boonen uit uw wiel
Heb ik al geprobeerd, of wat dacht je. Is me niet gelukt, hoewel ik Tommeke op de TT in Lummen in de berm gereden heb. Als ik 'm in Quatar over de streep zie rijden lees ik in zijn ogen dat ie dat nog altijd niet vergeten is. Ik hou me dus gebukt als ik ergens zwart/geel/rood voor de ogen zie. Alhoewel, het kan ook zijn dat hij op de witte middenstreep van de autostrade afdook en de veronderstelde connotaties legde.
BelgianTriple
Mountainbiker

Post by BelgianTriple »

Ik heb er zin in. Kleren liggen klaar, fietske al in de camionette, bidonneke gevuld en fietske nog beetje vuil van woensdag #-o

Vroeg vertrekken want moet in de namiddag met de grilfriend naar Hasselt
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

phille wrote:man man man, als gijle zou kunnen rijden als ge kunt zeveren, dan reed ge zelfs Nyske of Boonen uit uw wiel
nog een sjans dat gij nooit zevert he !
mahna-mahna
Mountainbiker

Post by mahna-mahna »

Volgens de bovenstaande info wordt het een leuke tocht.

Ik kom af tot morgen
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

OK, tot morgen in Siberië voor de 55km :wink:
Post Reply