Zo 14/02/2010 Werken

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
aji
Mountainbiker

Post by aji »

Forever wrote:
aji wrote:We komen ook met enkele Mc Briders af voor de 1TT van Werken, alleen hopelijk dat we daar wel warm kunnen douchen [-o< .See you
Ik vrees ervoor, ik denk niet dat er douches zijn.
Op MTB.You staat er toch dat er douches en kleedkamers aanwezig zijn.Anders moeten ze voor simpele douches en WARM water maar eens info nemen bij de mannen van Westouter,daar wast picobello. =D> =D> Hopelijk liggen de wegen er goed bij morgen, in Poperinge ist al ganse morgen lichtjes ant sneeuwen. #-o
spetterke
Mountainbiker

Post by spetterke »

Heb hier een affiche gekregen, daar staat op douches voor dames en heren. 2 afstanden 25km en 45 km
hamateur
Mountainbiker

Post by hamateur »

juist terug van een ritje op de baan. Alle binnenbanen liggen er prima bij in de streek, zelfs het beetje sneeuw van van de voormiddag is weg (op zeldzame plaats toch nog een beetje sneeuw die niet weggeraakt is maar die zie je van ver liggen, geen verrassingen), dus morgen naar Werken
rik c
Mountainbiker

Post by rik c »

Vanmorgen ook wat in de steek rondgetoerd op de hard bevroren ondergrond, en af en toe es de pijltjes van Werken gevolgd. Enkel op Klerken Smisse nog wat onduidelijkheid : pijltjes zowel naar links (Ruiterhoek), als rechtdoor (richting Houthulst) ? 'k Vermoed dus dat ze daar vandaag nog een bord 'splitsing' gaan installeren.
Enfin, wat die extra bevoorrading voor de Forumbikers (en metgezellen) betreft : Als je aan de molenruïne (goed herkenbaar, want helemaal ingepakt in plastiek en in stellingen) in Klerken gepasseerd bent, volgt een eerste hellingske, dan een lang stuk weg bergaf en dan nog een hellinkske (zo'n 2,5 km voorbij de molenruïne) . Daar boven gekomen (op Terrestberg, heet dat hier) zul je het alom gekende 'Erika-plakkaat' zien staan. Het geel/rode pijltje wijst naar mijn 'kot', alwaar een versterkingske op u staat te wachten.
Er staan ook kerkstoelen geïnstalleerd waarop u, nederig neder geknield, een dankgebed kunt lezen voor zoveel goedheid. Vergeet vooral niet luidkeels mijne naam te vermelden aan de goede god ! !
Ikzelf probeer in Werken te starten rond 8.45 u, voor de grote toer, dus 'k weet zelf niet wanneer ik op mijn eigen bevoorrading zal arriveren, maar . . . je moet jullie niet generen ! Drink er eentje, en probeer nog wat over te laten voor zij die na u komen. (lees : de eersten zullen de besten zijn, zoals overal in de wereld). Amen !
@ Skeletje uit Oudenburg : Gij gaat het wel herkennen hé, want je bent er ooit al eens eerder geweest :wink: .
Forever
Mountainbiker

Post by Forever »

aji wrote:
Forever wrote:
aji wrote:We komen ook met enkele Mc Briders af voor de 1TT van Werken, alleen hopelijk dat we daar wel warm kunnen douchen [-o< .See you
Ik vrees ervoor, ik denk niet dat er douches zijn.
Op MTB.You staat er toch dat er douches en kleedkamers aanwezig zijn.Anders moeten ze voor simpele douches en WARM water maar eens info nemen bij de mannen van Westouter,daar wast picobello. =D> =D> Hopelijk liggen de wegen er goed bij morgen, in Poperinge ist al ganse morgen lichtjes ant sneeuwen. #-o
Op de vorige pagina heb ik reeds gemeld dat de inrichting voor douches heeft gezorgd.
't klimmerke
Mountainbiker

Post by 't klimmerke »

kzal jammer maar helaas ni kunnen deelnemen :evil: , nog teveel last van de getrokken wijsheidstanden.
maria cool
Mountainbiker

Post by maria cool »

Door een acute aambeienaanval zal ik genoodzaakt zijn om morgen zonder zadel de volledige afstand af te haspelen.Mijn gemiddelde zal volledig naar de vaantjes zijn maar een uistekende training voor mijn bovenbenen.Broodnodig om deze zomer in de bergen te fietsen.
Bianchi--Driver
Mountainbiker

Post by Bianchi--Driver »

Er zijn dus wel degelijk douches aanwezig!!

Deze namiddag hebben ze de toer afgereden, alles ligt er heel goed bij. Het maximum is uit de omgeving gehaald en er liggen heel wat kuitenbijters bij. Zeker de moeite waard deze eerste MTB in Werken. =D>

Ik probeer om 10u te starten.

@Rik: als ik je extra bevoorrading vind, stop ik wel even, je kent me wel! En je zult me dit jaar wss nog veel tegenkomen, maar dan in een andere discipline dan het MTB'en.

Hopelijk kan de organisatie jullie allemaal begroeten in Werken, zeker de moeite waard!
Pompierke
Kerstman

Post by Pompierke »

Hoi,

Net terug van Werken, en voor een eerste organisatie kan ik jullie alleen maar zeggen "Werken doe zo verder " =D> =D> .

Grtzz

Pompierke

Op 25/04/2010 iedereen welkom in Diksmuide voor de derde brandweerpoldertocht met afstanden van 30 - 50 - 75 en 100 km
bikevolslike
Mountainbiker

Post by bikevolslike »

De tocht van 45 km blijkt na de rit maar 39 km te zijn. Dat is 10% ernaast. Spijtig.
Anders geen slechte tocht. Niets speciaal.
Post Reply