Za 13/02/2010 Assebroek / Brugge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
ploppertje
Mountainbiker

Post by ploppertje »

breydelzoon k wrote:
young wtc olympiatje wrote:ik kom ook zekr af! met men pa enzo :-D
maar kan het dat het parcours verkeerd staat aangeduid op het internet want ik heb gistern gezien dat de vtt rit door de minneweg te sijsele gaat maar op het kaartje op internet staat van niet dusja....
heb je juist gezien , het andere stuk lag er iets te slecht bij
Strakjes zal ik ook aanwezig zijn en zal weer (zoals gewoonlijk) op het einde mijn tanden moeten stukbijten op young wtc olympiatje, want alhoewel ik de streek ken, is hij met zijn jonge beentjes al op verkenning geweest :lol: :lol: en heeft hij wellicht al uitgemeten waar hij de eindsprint kan inzetten...

Breydelzonen, tot binnen enkele uurtjes :-D
breydelzoon k
Mountainbiker

Post by breydelzoon k »

goede morgen,

hier droog en lekker fris , goed om eens flink door te gaan in de polders tegen de wind in .
tot straks
BAZIEL
Mountainbiker

Post by BAZIEL »

Samen met petit baziel me aan het klaarmaken om naar brugge te vertrekken. Zal een frisse rit worden maar zal wel plezant zijn aan de commentaren te horen tot zo :drunk: :drunk:
young wtc olympiatje
Mountainbiker
Location: ridley noah rs; granville sonic di2; Ridley crosswind,....

Post by young wtc olympiatje »

ploppertje wrote:
breydelzoon k wrote:
young wtc olympiatje wrote:ik kom ook zekr af! met men pa enzo :-D
maar kan het dat het parcours verkeerd staat aangeduid op het internet want ik heb gistern gezien dat de vtt rit door de minneweg te sijsele gaat maar op het kaartje op internet staat van niet dusja....
heb je juist gezien , het andere stuk lag er iets te slecht bij
Strakjes zal ik ook aanwezig zijn en zal weer (zoals gewoonlijk) op het einde mijn tanden moeten stukbijten op young wtc olympiatje, want alhoewel ik de streek ken, is hij met zijn jonge beentjes al op verkenning geweest :lol: :lol: en heeft hij wellicht al uitgemeten waar hij de eindsprint kan inzetten...

Breydelzonen, tot binnen enkele uurtjes :-D
we gaan vandemiddag rien! ;p
mountainkiller
Mountainbiker

Post by mountainkiller »

Dit was voor mij echt wel dé thuistocht , de start ligt op minder dan 500 m van mijn deur. Het was nog een mooi parcours , maar door de koude lag het super hard. Een vlam parcours dus : 55 km Avg : 24.2 km/u.
Wel een werkpuntje voor de volgende keer: Een bevoorrading meer!
Eén bevoorrading op 55 km is mij toch wel een beetje te weinig.

Tot volgende keer!
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

het is niet moeilijk dat dit een vlamparcour is, 't is net gelijk een wegrit.
ik zou echt wel graag ne keer zien hoe ze aan 65% off-road komen, want mannen kasseien dat is geen off-road hoor.
Akkoord ik heb maar de kleine afstand gereden maar als ik daar 3km off-road heb gehad, dan is dat veel, dus....

ik ga hier niet snel negatieve kritiek neerpennen, maar ik vond dit een vtt onwaardig, als je ziet dat we vorige week in Sijsele in dezelfde omgeving een super tt hebben gereden, dan weet je het wel.

Het verhaal dat jullie op dezelfde datum als Oedelem zitten, dat wisten jullie al voor je deze datum overnam en dat is nog geen reden om er dan maar een wegrit van te maken. [-X [-X

Wat helemaal niet kan is dat je voor de kleine afstand de volle pot mag betalen en dat je nog niet eens een bevoorading aangeboden krijgt.
Het is niet omdat we de korte afstand biken dat we op die manier moeten behandeld worden, we komen al met de bike van huis en moeten dan nog terug, al ne keer gedacht aan de klein mannen die deze afstand biken????
Als je de heren er attent op maakt dan horen ze het blijkbaar in Keulen donderen, dat ze er aan zullen denken voor de volgende keer... dat is flauwe kul, het is NU dat het telt en niet een volgende keer.
Misschien moeten jullie zelf ne keer meer gaan biken, dan zul je zien hoe het er echt aan toe gaat.

Een simpel blad papier met de aanduiding waar de douches voor de dames en de heren was, dat was blijkbaar ook teveel gevraagd.

Met andere woorden, hier zien ze me nooit meer terug, en ik zal er nog ne keer goed over nadenken of ze mij op hun zomeractiviteiten met de koersfiets nog zullen zien. Dit was puur winstbejag.

En vooraleer ik weer een hoop kritiek over mij krijg, ik was echt niet de enige die hier zo over denkt, misschien durven anderen het niet zo stellen, en ja, ik help al 14 jaar tt's organiseren, ik weet waarover ik spreek.
Als het goed is dan is het goed, als het slecht is dan mag het ook gezegd worden, en dit was slecht.
Last edited by Superfan on Sat 13 Feb 2010 16:36, edited 1 time in total.
blackie
Mountainbiker

Post by blackie »

42 km gedaan. Veel weg en superhard parcour door de weersomstandigheden. Wel enkele leuke technische stukjes waar ik mijnen compagnon kon losrijden :P
1 bevoorrading gezien. Dit is genoeg voor de 42 km maar voor de 55 te weinig. voor de korte afstand geen bevoorrading??? Dan kom ik deze namiddag niet af met mijn vrouwtje.
Volgend jaar zal het wel beter zijn want het is hun eerste TT. Geef de organisatie krediet :wink:

Greetz

Frank

Gemiddeld 23 gereden en dit is voor mij supersnel :oops:
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

blackie wrote:42 km gedaan. Veel weg en superhard parcour door de weersomstandigheden. Wel enkele leuke technische stukjes waar ik mijnen compagnon kon losrijden :P
1 bevoorrading gezien. Dit is genoeg voor de 42 km maar voor de 55 te weinig. voor de korte afstand geen bevoorrading??? Dan kom ik deze namiddag niet af met mijn vrouwtje.
Volgend jaar zal het wel beter zijn want het is hun eerste TT. Geef de organisatie krediet :wink:

Greetz

Frank

Gemiddeld 23 gereden en dit is voor mij supersnel :oops:
Sorry maar dit is niet hun eerste tt, ze richten in de zomer ook in, dit is hun eerste winter tt. En dan nog, ik vind zelfs dat geen excuus.
Vooraleer je aan een organisatie begint moet je weten wat ze inhoudt.
Putkop
Mountainbiker

Post by Putkop »

Idd, veel verhard, jammer.

kheb er dan maar een doorgedreven training van gemaakt en goed doorgereden. :)

joew
meridagirl
Mountainbiker

Post by meridagirl »

inderdaad ik kan me ook aansluiten bij de vorige commentaren de eerste bevoorrading op de grote afstand was op 30km was mijns inziens veel te ver was. Slechts 1 bevoorrading op 55km is idd veel te weinig.
Nu ik heb me wel geamuseerd. Alles was super goe bereidbaar en 't is ook voor mij een vlam parcours geworden.
We zullen ze wat krediet geven voor hun eerste tocht en hopen dat ze er uit leren.
Post Reply