Zo 14/02/2010 Turnhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
mens
Mountainbiker

VTT 14 februari 2010 Turnhout

Post by mens »

Hé , beste KAWS-ers;

Zijn er bijzonderheden ivm parkoer?????
Normaal kom ik af.
Veel succes in ieder geval.

Oud - lid
Dieter
:-)
Donge
Mountainbiker

Post by Donge »

Het is niet volledig dezelfde toer, enkele andere stukken erin. De streek waardoor gefietst wordt is echter dezelfde dan de vorige jaren : de groene streek aan de noordkant van Turnhout, de bossen in Ravels en in Vosselaar.
Zoals de vorige jaren ook enkele stukken die niet permanent open staan voor bikers.

Info : http://www.fietsclub-kaws.be/ritten/Vel ... gasten.php en http://www.vlaamsewielrijdersbond.be/co ... hp?ID=1169

Er zijn plannen om de gps-route op de website van KAWS te zetten, hopelijk lukt alles tijdig, zodat bikers die zich registreren op de site van KAWS de route kunnen downloaden.

Zorg dat je er bij bent !
Boxster
Mountainbiker

Post by Boxster »

We komen zeker af met een treintje vanuit Beerse .
Alleen missen we onze locomotief nog .
(Mister Proper laat eens iets horen)
Donge
Mountainbiker

Post by Donge »

DANKZIJ IN 'T VEN SPORT =D>
EEN MOUNTAINBIKE TE WINNEN
MET GRATIS AANWEZIGHEIDSTOMBOLA

(trekking om 11.30 uur zodat iedereen nog tijdig thuis kan zijn)
Mr_Proper
Mountainbiker

Post by Mr_Proper »

Boxster wrote:We komen zeker af met een treintje vanuit Beerse .
Alleen missen we onze locomotief nog .
(Mister Proper laat eens iets horen)
Ik ben verleden week naar Herentals gereden om de trein op het juiste spoor te krijgen :-D
.... Ik zal er zijn .... met elektrische aandrijving :P ;
Hopelijk is er niet teveel last van sneeuw en ijs op de sporen :oops:
De locomitief van IDAWAGI moet van de perronchef het juiste uur nog doorkrijgen :lol:

Groetjes, Mr Proper
Donge
Mountainbiker

Post by Donge »

GPS-route staat on-line op http://www.fietsclub-kaws.be en is downloadbaar voor iedereen die zich op de site registreert.
pannekoek
Mountainbiker

Post by pannekoek »

Ik kom ook af , dan kan ik m'n wagonnetje ook aan pikken aan dat treintje :drunk:
Hanskaws
Mountainbiker

Toertocht te Turnhout op 14/02/2010

Post by Hanskaws »

Hallo bikers everywhere. KAWS nodigt iedereen wederom uit voor haar 12de veldtoertocht "rondom Turnhout". Het weer belooft mee te zitten en het parcours licht er kurkdroog bij met hier en daar een fijn laagje sneeuw, kwestie van de omloop wat romantisch te maken, net ompdat het Valentijn is. Let op: er is een orbea-mountainbike te winnen onder de aanwezige deelnemers. Onze eigen leden zijn voor deze aanwezigheidstombola uitgeschakeld om net jouw kansen op het winnen van deze fiets te verhogen. Voor het overige bieden wij dezelfde topkwaliteit van inrichten aan als de voorgaande jaren. Iedereen van harte welkom dus! Groeten van de voorzitter van KAWS Turnhout. P.S. zelfs al zou je zondag niet naar Turnhout afzakken, wens ik iedereen toch een aangename bike-dag toe!
Donge
Mountainbiker

Post by Donge »

@ locomotief en wagonnetje : jullie komen toch niet om op het Bels Lijntje rijden, hé, want de sporen zijn daar al jaren weg ... :lol:
poolbereke
Mountainbiker

gps route kAWS

Post by poolbereke »

heb me gereigistreerd op de site van KAWS maar heb geen rechten om de gps file te downloaden. spijtig. kan iemend daar wat aan doen :(
Post Reply