Zo 14/02/2010 Werken

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
den willy
Mountainbiker

Post by den willy »

Als ik zeker weet dat jullie de keuneleute aandoen (d'as op 2km van m'en deure). Zou ik daar op parkoer inpikken. En inschrijven bij passage aan start en finisch als dat voor jullie geen probleem is.
Moet zeker om 12u00 terug thuis zijn, zou wel eens vroeg kunnen vertrekken.
maria cool
Mountainbiker

Post by maria cool »

den willy wrote:Als ik zeker weet dat jullie de keuneleute aandoen (d'as op 2km van m'en deure). Zou ik daar op parkoer inpikken. En inschrijven bij passage aan start en finisch als dat voor jullie geen probleem is.
Moet zeker om 12u00 terug thuis zijn, zou wel eens vroeg kunnen vertrekken.
De keuneleute wordt niet angedaan.Wel de Stadense helling ''het koetje''die van alle kanten onverhard op en af zal gereden worden.Ook in de buurt dus.
rik c
Mountainbiker

Post by rik c »

Zondag een streek-MTB-tochtje in Werken. Daar komt zeker en vast een delegatie Erika's Baaikers vanuit . . . Klerken , naartoe. Met den velo van thuis, uiteraard.
Hopelijk voor de organisatoren zijn die 750 tevreden deelnemers van onze eigen MTB-tocht enkele weken geleden in Klerken er ook, komende zondag. En dat handjevol ontevredenen eveneens, want ze geven 'droog' :wink: vriesweer uit.
De pijltjes vandaag ook reeds zien hangen, en . . . de tocht passeert toch wel aan mijn deure zekers . Dat schreeuwt gewoon om een 'extra' bevoorrading hé. Moeder, staat de Bokma al koud ?
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

rik c wrote:Zondag een streek-MTB-tochtje in Werken. Daar komt zeker en vast een delegatie Erika's Baaikers vanuit . . . Klerken , naartoe. Met den velo van thuis, uiteraard.
Hopelijk voor de organisatoren zijn die 750 tevreden deelnemers van onze eigen MTB-tocht enkele weken geleden in Klerken er ook, komende zondag. En dat handjevol ontevredenen eveneens, want ze geven 'droog' :wink: vriesweer uit.
De pijltjes vandaag ook reeds zien hangen, en . . . de tocht passeert toch wel aan mijn deure zekers . Dat schreeuwt gewoon om een 'extra' bevoorrading hé. Moeder, staat de Bokma al koud ?
Het is: "Schat, Staat de Bokma koud". Tju dak da nu nog moe missen. :lol: :lol: :lol:
Last edited by jägermeister on Fri 12 Feb 2010 07:35, edited 1 time in total.
aji
Mountainbiker

Post by aji »

We komen ook met enkele Mc Briders af voor de 1TT van Werken, alleen hopelijk dat we daar wel warm kunnen douchen [-o< .See you
skelet
Mountainbiker

Post by skelet »

rik c wrote:Zondag een streek-MTB-tochtje in Werken. Daar komt zeker en vast een delegatie Erika's Baaikers vanuit . . . Klerken , naartoe. Met den velo van thuis, uiteraard.
den dezen van oudenburg drienkt ook geren een jenevertje
Forever
Mountainbiker

Post by Forever »

aji wrote:We komen ook met enkele Mc Briders af voor de 1TT van Werken, alleen hopelijk dat we daar wel warm kunnen douchen [-o< .See you
Ik vrees ervoor, ik denk niet dat er douches zijn.
Last edited by Forever on Sat 13 Feb 2010 08:48, edited 1 time in total.
maria cool
Mountainbiker

Post by maria cool »

Er zijn douches afgehuurd,tevens als extra-service zal de bazin van café de Warande de ruggen inzepen.Ook voor iedereen een wafel achteraf.Dit alles gehoord aan de hoek van de toonbank in mijn stamcafé.
Forever
Mountainbiker

Post by Forever »

Ik heb ondertussen wat meer info verkregen, alles zal dik in orde zijn. Zoals maria cool reeds melde zullen er zeker douches zijn. Eveneens een fietsparking, twee bevoorradingen, kortom alles zal aanwezig zijn om er een geslaagde tocht van te maken.
Last edited by Forever on Sat 13 Feb 2010 08:50, edited 1 time in total.
Bianchi--Driver
Mountainbiker

Post by Bianchi--Driver »

Mijn nonkel gaat morgennamiddag samen met Museeuw de omloop verkennen om te kijken of de bepijling in orde is. Als ik iets meer weet over de omloop laat ik het zeker weten.

Momenteel ziet het er hier goed uit in Werken. Kzou zeggen: ALLEMAAL AFKOMEN!!
Post Reply