maar kan het dat het parcours verkeerd staat aangeduid op het internet want ik heb gistern gezien dat de vtt rit door de minneweg te sijsele gaat maar op het kaartje op internet staat van niet dusja....
Za 13/02/2010 Assebroek / Brugge
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- young wtc olympiatje
- Mountainbiker
- Location: ridley noah rs; granville sonic di2; Ridley crosswind,....
Post by young wtc olympiatje »
ik kom ook zekr af! met men pa enzo
maar kan het dat het parcours verkeerd staat aangeduid op het internet want ik heb gistern gezien dat de vtt rit door de minneweg te sijsele gaat maar op het kaartje op internet staat van niet dusja....
-
breydelzoon k
- Mountainbiker
Post by breydelzoon k »
heb je juist gezien , het andere stuk lag er iets te slecht bijyoung wtc olympiatje wrote:ik kom ook zekr af! met men pa enzo![]()
- Sgt.Stedenko
- Mountainbiker
-
breydelzoon k
- Mountainbiker
Post by breydelzoon k »
Beste,dickino wrote:Hallo,
gisteren de hele rit gereden ( maar 2 pijltjes weg ).
Mooie rit. Redelijk wat baan maar het lange stuk langs de vaart was super. Gelukkig lag alles nog redelijk hard.
Ik kan nooit op zaterdag rijden en was dus blij dat ik deze rit ook eens kon rijden.
Veel succes morgen ...
Ik denk dat op de plaats waar u het over hebt de pijltjes maar vandaag zijn aangebracht .
Zoals telefonisch werd door gegeven aan onze voorzitter begreep ik dat het ging over het stuk voor de malelei , maar daar werden pas vandaag de splitsingen aangebracht .
Toch bedankt om onze rit eens te verkenen en de opmerkingen te laten weten , zo kunnen we in de toekomst enkel maar verbeteringen aanbrengen .
Breydelzoon