Ervaringen Decathlon

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
edse
Mountainbiker

Post by edse »

parring wrote:
edse wrote:Op hun website vermelden ze dat ze "niet tevreden geld terug garantie" geven en dat ze ook de goedkoopste zijn en dat je uw eventueel teveel betaalde bedrag terug krijgt.
Nu had ik de tacx satori gekocht die in promotie stond maar bij thuiskomst had ik er een beetje spijt van.Eigenlijk had ik mezelf niet voldoende geinformeerd wat de mogelijkheden waren van zo een tacx.
Na wel goed geinformeerd te zijn ikke ermee terug naar de vestiging in Roeselare ( daar gekocht ).Als ik zei dat ik die terug bracht dan was er efkes stilte,maar als ik dan erbij vertelde dat ik de duurdere flow zou meenemen was dat dus geen probleem.
Wel was ik heel goed geinformeerd en bij van eyck staat zo een flow aan 235€.Maar bij hen was dat 300€.
Men ging het uitzoeken en het prijsverschil terugvorderen als dit werkelijk zo was.
Voorlopig is er nog niks gestort op mijn rekening,ben eigenlijk wel eens benieuwd.
Ik hou jullie op de hoogte of ze hun beloftes nakomen.
:roll:
op de site staat binnen de dertig kilometer ik weet niet of de afstand naar van Eyck hier in licht, er staat ook niet geldig tijdens solden
Inderdaad,maar ik bedoel Van Eyck uit Aalter,dat is ongeveer die afstand,hoop ik.De satori was wel in promotie maar de flow eigenlijk niet dus...we zien wel. :wink:
edse
Mountainbiker

Post by edse »

zoals beloofd de opvolging van de situatie:

Na een mailke te hebben gestuurd naar Decathlon Roeselare werd er teruggemaild met de bevestiging van wat ik had vastgesteld,nl. dat de tacx flow goekoper was bij V. Eyck.
Zopas vastgesteld dat het verschil van wat ik teveel betaalde werd teruggestort op mijn rekening,dus mag men spreken van een goede opvolging. =D> =D>
MC Staf
Mountainbiker

Post by MC Staf »

Decathlon is echt ne goeie winkel zu, vooral voor alsge gelijk ik nog fameus groeit, is da gemakkelijk. De kleren zijn er goedkoop en dus niet zo erg als ze na een jaar al te klein zijn, wat zeer grote zonde zou zijn met van die dure outfits. En over de broeken, ik ben er nog tevreden van zu, nuja kheb nog geen ander gehad :d. Ma nee, tis echt de moeite om der te gaan, mijn eerste schoenen komen van daar enal, maar voor onderdelen gaik ook bij de velomaker zu, khad zo is gerekend he, schoenplaatjes kosten in decathlon iet van 9 euro, en klikpedalen 35, en ik heb beiden bij mijn velomaker (Broodcoorens in moerbeke) voor 30 meegekregen, zo zie je maar, niet te onderschatten die fietsenmakers. :-D

greetz
Probailer2
Mountainbiker

Post by Probailer2 »

rock_n_roll_train wrote:Decathlon is echt ne goeie winkel zu, vooral voor alsge gelijk ik nog fameus groeit, is da gemakkelijk. De kleren zijn er goedkoop en dus niet zo erg als ze na een jaar al te klein zijn, wat zeer grote zonde zou zijn met van die dure outfits. En over de broeken, ik ben er nog tevreden van zu, nuja kheb nog geen ander gehad :d. Ma nee, tis echt de moeite om der te gaan, mijn eerste schoenen komen van daar enal, maar voor onderdelen gaik ook bij de velomaker zu, khad zo is gerekend he, schoenplaatjes kosten in decathlon iet van 9 euro, en klikpedalen 35, en ik heb beiden bij mijn velomaker (Broodcoorens in moerbeke) voor 30 meegekregen, zo zie je maar, niet te onderschatten die fietsenmakers. :-D

greetz
Helpt altijd als je een goede band hebt met je fietsenmaker
Mijn fietsenmaker is een oude klasgenoot van me, erg handig
djthomazz
Mountainbiker

Post by djthomazz »

stef78 wrote:heb zowat alles uit decathlon, fiets , kledij, shcoenen, ...

garantie is bij mij nog nooit probleem geweest, eens kapotte voorvork (na 3maand) direct fiets binnen gepakt en mocht (als ik wou maar ging niet) bijna direct terug omkomen, ze vernotschuldigden hunzelve voor het feit dat ik nog eens moest terug komen, zeker geen klagen van

qua techniekers ook niet echt klagen maar laatst moest ik wel de achterste derailleur beetje zelf bijstellen.

had bij de verkoop wel iemand die er wat van kende, ik nam aan dat hij wist wat hij zei, hij raadde me sram aan ipv shimano, goede tip geweest trouwens !

kleding : ook zeker geen klagen van, thermisch ondergoed is wel degelijk 'thermisch' :D schoenen ook geen klagen van. wel enig minpuntje : ik ging om been stukken (je weet wel voor de winter) maar die hadden ze niet binnen gingen binnen komen in de lente (snappen wie kan :D)

leuke vind ik aan rockrider : het ziet er allemaal niet zo sponsorachtig uit zoals bv fereyn kleding ed :D onder het motto het moet niet allemaal reclame zijn he :D
Tis feryn ! En das goeie kleding : http://feryn.be/feryn_boetiek.php Hier voor kan je niet sukkelen he !
kevinvt
Mountainbiker

Post by kevinvt »

djthomazz wrote:
stef78 wrote:heb zowat alles uit decathlon, fiets , kledij, shcoenen, ...

garantie is bij mij nog nooit probleem geweest, eens kapotte voorvork (na 3maand) direct fiets binnen gepakt en mocht (als ik wou maar ging niet) bijna direct terug omkomen, ze vernotschuldigden hunzelve voor het feit dat ik nog eens moest terug komen, zeker geen klagen van

qua techniekers ook niet echt klagen maar laatst moest ik wel de achterste derailleur beetje zelf bijstellen.

had bij de verkoop wel iemand die er wat van kende, ik nam aan dat hij wist wat hij zei, hij raadde me sram aan ipv shimano, goede tip geweest trouwens !

kleding : ook zeker geen klagen van, thermisch ondergoed is wel degelijk 'thermisch' :D schoenen ook geen klagen van. wel enig minpuntje : ik ging om been stukken (je weet wel voor de winter) maar die hadden ze niet binnen gingen binnen komen in de lente (snappen wie kan :D)

leuke vind ik aan rockrider : het ziet er allemaal niet zo sponsorachtig uit zoals bv fereyn kleding ed :D onder het motto het moet niet allemaal reclame zijn he :D
Tis feryn ! En das goeie kleding : http://feryn.be/feryn_boetiek.php Hier voor kan je niet sukkelen he !
Feryn??? Laat me niet lachen met hunne brol jongens toch #-o #-o #-o
Als je het 1 keer wast hebben al u kleren de kleuren van feryn. Er is hier een topic over neem maar eens de zoek-functie je zal versteld staan :-?
Post Reply