Za 13/02/2010 Assebroek / Brugge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
skelet
Mountainbiker

Post by skelet »

We komen zaterdag af met zen vieren van oudenburg om wat in de overgebleven sneeuw te spelen #-o
insane_J
Mountainbiker

Post by insane_J »

ik kom ook af van zandvoorde ;)
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Hoe ligt het parcours er bij? Is er veel sneeuw gevallen? Veel ijsplekken ginder in Brugge?
De sneeuwval van de afgelopen dagen was vooral in lokale buien, op de ene plek viel 5cm, op de andere slechts 1cm.
Gismo
Mountainbiker

Post by Gismo »

uncle sam wrote:Hoe ligt het parcours er bij? Is er veel sneeuw gevallen? Veel ijsplekken ginder in Brugge?
De sneeuwval van de afgelopen dagen was vooral in lokale buien, op de ene plek viel 5cm, op de andere slechts 1cm.

8) woon vlak bij de start er is hier 5 cm sneeuw gevallen op de grote wegen is de sneeuw weg zal toch opletten zijn op de binnenwegen hier is nu 0 graden en zal weer licht vriezen vanacht ,maar blijft droog tot zondag met temperaturen tijdens de dag boven 0.
dingetje
Mountainbiker

Post by dingetje »

skelet wrote:We komen zaterdag af met zen vieren van oudenburg om wat in de overgebleven sneeuw te spelen #-o
Als het om te spelen is ga ik zeker mee :roll:
wallieboo
Mountainbiker

Post by wallieboo »

Ik ga ook mee om skelet en dingetje een beetje in te tomen. :bounce:
geertje
Kerstman

Post by geertje »

geertje wrote:Zoals belooft zal ik ook op deze tocht aanwezig zijn. Bevoorrading op 800m van m'n deur. Ik weet eigenlijk nog niet of ik zal eindigen met de bevoorrading of ermee beginnen. Misschien kan ik me 2 bevoorradingen permiteren. :roll: :roll:

Ik zal in Moerkerke op het parcours gaan en via de pijltjes naar de inschrijving biken.

Weet eigenlijk ook nog niet of ik 's morgen of 's namiddags ga rijden. :roll:

Tegen vrijdagavond zal dit alles opgelost worden.

Groeten

geertje :wink:
De kogel is door de kerk. Ik start 's morgens om 8h aan de bevoorrading (deze zal waarschijnlijk nog niet bemand zijn op dit uur) en rij dan via het parcours naar de inschrijving om daarna het parcours verder af te rijden tot aan de bevoorrading, en daar m'n après te doen bij Jean-Pierre en Sabine. :wink:

Tot zaterdag

geertje :wink:
marcievus
Mountainbiker

Post by marcievus »

als alles goed gaat, rij ik hier ook.
waarschijnlijk alleen, tenzij baziel op het laatste moment nog iets van zich laat horen.
koude en droogte, mmmm i like it!
Last edited by marcievus on Fri 12 Feb 2010 10:21, edited 1 time in total.
breydelzoon k
Mountainbiker

Post by breydelzoon k »

Hoi,

Zonet thuis van de laatste pijltjes op te hangen , morgen de laatste voorbereidingen aan de start plaats en onze controle voorzien van al het nodige en wij zijn klaar om jullie te ontvangen .
Het parcours lag er hard bij deze avond , deze middag was het lichtjes aan het dooien en was het op enkele plaatsen wat glibberig maar verder geen problemen met berijdbaarheid .
Wel op enkele plaatsen gladheid vastgesteld , oppassen is de boodschap.
Zoals enkele West-Vlaamse gemeenten hebben ook wij onze zout voorraad deze winter zien slinken , toch doen we ons best om het parcours ijs vrij te houden .
Maar oppassen op enkele plaatsen !!
underworld
Mountainbiker

Post by underworld »

breydelzoon k wrote:Hoi,

Zonet thuis van de laatste pijltjes op te hangen , morgen de laatste voorbereidingen aan de start plaats en onze controle voorzien van al het nodige en wij zijn klaar om jullie te ontvangen .
Het parcours lag er hard bij deze avond , deze middag was het lichtjes aan het dooien en was het op enkele plaatsen wat glibberig maar verder geen problemen met berijdbaarheid .
Wel op enkele plaatsen gladheid vastgesteld , oppassen is de boodschap.
Zoals enkele West-Vlaamse gemeenten hebben ook wij onze zout voorraad deze winter zien slinken , toch doen we ons best om het parcours ijs vrij te houden .
Maar oppassen op enkele plaatsen !!
dus,bandjes niet te hard op pompen :-)
Post Reply