Za 13/02/2010 Assebroek / Brugge
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Gismo
- Mountainbiker
uncle sam wrote:Hoe ligt het parcours er bij? Is er veel sneeuw gevallen? Veel ijsplekken ginder in Brugge?
De sneeuwval van de afgelopen dagen was vooral in lokale buien, op de ene plek viel 5cm, op de andere slechts 1cm.
De kogel is door de kerk. Ik start 's morgens om 8h aan de bevoorrading (deze zal waarschijnlijk nog niet bemand zijn op dit uur) en rij dan via het parcours naar de inschrijving om daarna het parcours verder af te rijden tot aan de bevoorrading, en daar m'n après te doen bij Jean-Pierre en Sabine.geertje wrote:Zoals belooft zal ik ook op deze tocht aanwezig zijn. Bevoorrading op 800m van m'n deur. Ik weet eigenlijk nog niet of ik zal eindigen met de bevoorrading of ermee beginnen. Misschien kan ik me 2 bevoorradingen permiteren.![]()
![]()
Ik zal in Moerkerke op het parcours gaan en via de pijltjes naar de inschrijving biken.
Weet eigenlijk ook nog niet of ik 's morgen of 's namiddags ga rijden.![]()
Tegen vrijdagavond zal dit alles opgelost worden.
Groeten
geertje
Tot zaterdag
geertje
-
breydelzoon k
- Mountainbiker
Post by breydelzoon k »
Hoi,
Zonet thuis van de laatste pijltjes op te hangen , morgen de laatste voorbereidingen aan de start plaats en onze controle voorzien van al het nodige en wij zijn klaar om jullie te ontvangen .
Het parcours lag er hard bij deze avond , deze middag was het lichtjes aan het dooien en was het op enkele plaatsen wat glibberig maar verder geen problemen met berijdbaarheid .
Wel op enkele plaatsen gladheid vastgesteld , oppassen is de boodschap.
Zoals enkele West-Vlaamse gemeenten hebben ook wij onze zout voorraad deze winter zien slinken , toch doen we ons best om het parcours ijs vrij te houden .
Maar oppassen op enkele plaatsen !!
Zonet thuis van de laatste pijltjes op te hangen , morgen de laatste voorbereidingen aan de start plaats en onze controle voorzien van al het nodige en wij zijn klaar om jullie te ontvangen .
Het parcours lag er hard bij deze avond , deze middag was het lichtjes aan het dooien en was het op enkele plaatsen wat glibberig maar verder geen problemen met berijdbaarheid .
Zoals enkele West-Vlaamse gemeenten hebben ook wij onze zout voorraad deze winter zien slinken , toch doen we ons best om het parcours ijs vrij te houden .
- underworld
- Mountainbiker
Post by underworld »
dus,bandjes niet te hard op pompenbreydelzoon k wrote:Hoi,