Duathlon @ gavers

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Pele
Mountainbiker

Post by Pele »

gelieve niet naar de site gaan want zit vol virussen, mijne maat zijne computer van 2 weken oud compleet gecrasht!!!!

bij mij komt er een waarschuwing ivm "hindger.com" dat malware schijnt te hosten... en dat enkel het bezoeken van de site er al kan voor zorgen dat je computer geïnfecteerd kan worden, men zegge het voort!
Razor
Mountainbiker

Post by Razor »

Hey, ik ken de webmaster persoonlijk en hij wist van niets. Blijkbaar is de site aangevallen geweest ofzo en hij hoopt zo snel mogelijk het probleem op te lossen!
Vasseur
Mountainbiker

Post by Vasseur »

Pele wrote:gelieve niet naar de site gaan want zit vol virussen, mijne maat zijne computer van 2 weken oud compleet gecrasht!!!!

bij mij komt er een waarschuwing ivm "hindger.com" dat malware schijnt te hosten... en dat enkel het bezoeken van de site er al kan voor zorgen dat je computer geïnfecteerd kan worden, men zegge het voort!
bedankt voor de waarschuwing!!!
we hebben net zelf ontdekt helemaal geen leuke verrassing.
Maar Gertje is eraan bezig, de site wordt zo snel mogelijk weer operationeel

gelieve de site dus niet te bezoeken voor we jullie een seintje geven dat alles terug in orde is

alvast onze excuses
Vasseur
Mountainbiker

Post by Vasseur »

Razor wrote:Hey, ik ken de webmaster persoonlijk en hij wist van niets. Blijkbaar is de site aangevallen geweest ofzo en hij hoopt zo snel mogelijk het probleem op te lossen!
Dat is inderdaad zo.
En hij heeft het probleem opgelost

sorteam.tk is dus weer beschikbaar
Pele
Mountainbiker

Post by Pele »

Ik heb net nog es geprobeerd en nu krijg ik geen waarschuwing meer, dus 't zal in orde zijn.
Frankie
Mountainbiker

Post by Frankie »

Ik heb net geprobeerd met pc van 't werk. Nog steeds een dikke waarschuwing + blokkering. Trojaans paard (of hoe heet dat ook) gedetecteerd. Opletten geblazen dus.
Vasseur
Mountainbiker

Post by Vasseur »

Frankie wrote:Ik heb net geprobeerd met pc van 't werk. Nog steeds een dikke waarschuwing + blokkering. Trojaans paard (of hoe heet dat ook) gedetecteerd. Opletten geblazen dus.
We hebben alles nog eens nagekeken en alles werkt !!!
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

Hier ook wel interesse, maar hoe gaat die "duo-deelname" dan? Elk het ganse parcours of elk de helft? En hoe wordt dat dan ingedeeld?
de vuilen biker
Mountainbiker

Post by de vuilen biker »

normaal is het iemand fietsen en iemand lopen he
Vasseur
Mountainbiker

Post by Vasseur »

de vuilen biker wrote:normaal is het iemand fietsen en iemand lopen he
dit klopt helemaal
Post Reply