gardameer

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
bettes
Mountainbiker

Post by bettes »

geitenboer wrote: Niet mee eens, aan het gardameer vind je altijd wel iets leuks, al is het wel zo dat het in het zuiden drukker is dan de noordkant van het meer. Dit heeft enkel te maken omdat er leukere dorpjes zijn met veel winkels en uiteraard trekt dit meer toeristen aan. Maar om het te gaan vergelijken met Benidorm [-X .
Trouwens duitsers en hollanders vind ge overal en het zijn niet de meest leuke mensen om naast je te hebben als je op reis bent.

By the way ik kan het weten want ben er in totaal al zo'n 25x geweest. En ik krijg er nog niet genoeg van :lol:
Ik geloof dat ik van hetzelfde heb... Ga ieder jaar naar het Gardameer (dit jaar 2 keer, joepie!)

Het is wel zo dat ik een allmountain rijder ben en dus graag al eens een technisch paadje ervantussen neem! Ik ben een paar keer in het zuiden geweest op uitstap met mijn vrouw (oa in Garda) En dan moet ik zeggen dat de sfeer in het noorden iets meer sportief en jong is (veel bikers en surfers) en dat is wel zo mooi!

Om iedereen nog eens lekker te maken nog even een beeldje!
Image

Ik ben er klaar voor!

greetz
bettes
etienne specialzed
Mountainbiker

Post by etienne specialzed »

Ik ga van13 tot 22 juli voor de eerste maal naar Riva,vind ik daar mtb route's of is het zoeken geblazen,ps:wie zit er in die periode in de buurt ik verblijf in hotel Astoria park
toshi
Mountainbiker

Post by toshi »

bettes wrote:
geitenboer wrote:
Ik geloof dat ik van hetzelfde heb... Ga ieder jaar naar het Gardameer (dit jaar 2 keer, joepie!)

Ik ben er klaar voor!

greetz
bettes
uh bettes, ik kom dit jaar normaal ook weer...
Weet je al tussen welke data je daar gaat zijn?
en 2 keer!!!!??? gelukzak! da wil ik ook!

grtz
gilbo
Mountainbiker

Post by gilbo »

bosse
Mountainbiker

Post by bosse »

ik ben dit jaar ook voor de zooveelste keer aan lage d'idro. aanrader is de passo tremalzo oprijden via de baan en dan offroad afdalen tot aan de riva
bettes
Mountainbiker

Post by bettes »

bosse wrote:ik ben dit jaar ook voor de zooveelste keer aan lage d'idro. aanrader is de passo tremalzo oprijden via de baan en dan offroad afdalen tot aan de riva
Mijn foto van hierboven komt van daar...

Maar ik moet wel toegeven dat er nog enorm veel knappe trails liggen die minder bekend zijn en minder bereden worden dan de tremalzo. Daar heb je nogal eens de kans dat je op een dikke duitser knalt die de shotter omhoog rijdt en over de baan naar beneden rijdt wegen te moe... Sad world!

In de Dirt heb ik eens gelezen dat het gardameer de enige plek te wereld is waar een shuttle naar beneden geld zou kunnen verdienen en ik geloof ze daar in... Maar zeker niet voor ons! Knallen binnen een week!

greetz
bettes
gilbo
Mountainbiker

Post by gilbo »

Binnen een week? Ikke overmorgen al... voor de tweede keer dit jaar.... en in Oktober nog eens :o)

'k heb menne slangenspray al ingepakt :wink:
toshi
Mountainbiker

Post by toshi »

@ Bettes & Gilbo: jaaah stoef maar, tsss! ik moet nog 11 dage wachten pff!! en uh bettes, di jaar zou ik den altissimo toch is wille doen zu, veel te veel over geleze :D
bettes
Mountainbiker

Post by bettes »

toshi wrote:@ Bettes & Gilbo: jaaah stoef maar, tsss! ik moet nog 11 dage wachten pff!! en uh bettes, di jaar zou ik den altissimo toch is wille doen zu, veel te veel over geleze :D
Ik doe mee, maar we hebben een nieuwe track die eindigt in Navene... Zeer schoon stuk!
filmpje:
Ik ben voorzien: 661 kniebescherming, supertacky highrollers en formula the ones!

@gilbo: slangenspray?

greetz
bettes
gilbo
Mountainbiker

Post by gilbo »

bettes wrote: @gilbo: slangenspray?
Da's zoiets als muggenmelk hé :-D

Ik ben de laatste 2 keer dat ik daar was (Juli09 en Mei 10) telkens een serieuze slang tegengekomen (en 't was niet dezelfde)

Vorig jaar toen in naar Bocca di Trat fietste passeerde ik een slang die op de weg lag, ik dacht dat die doodgereden was maar toen ik er op een halve meter langsreed stak die vriendelijk haar tong uit naar mij, ik wist niet dat ik zo'n lange haren op m'n armen had..

Dit jaar in Mei weer van datte, afdaling van Passo Bordala, bij het nemen van een switchback op een schotterweg schiet er een beer van een slang een meter voor onze fietsen door en duikt langs de andere kant van de weg in een ravijn, nog nooit zo'n hoge hartslag gehad in een afdaling.

Ik bedoel dus met die slangenspray, Attenzione ai serpenti :wink:

O ja, op de Facebookpagina van GardaMtb staat een foto van zo'n slang die zij begin dit jaar gezien hadden tijdens 1 van hun trips, ook hetzelfde model als die slangen die ik gezien heb.
http://www.facebook.com/photo.php?pid=3 ... 0846163428
Post Reply