Inbraak Bike Sportive

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Fozzie
Mountainbiker

Inbraak Bike Sportive

Post by Fozzie »

Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Triestig, zelfs de betonpalen voor zijn winkel hebben dat crapuul niet tegengehouden :evil:
Toon_D
Mountainbiker

Post by Toon_D »

Verdomme!
Ze hebben het weer alleen op MTB's gemunt! Het zou me niet verbazen dat dit dezelfde dieven zijn als bij ons in Kruibeke!
Bartheyndrickx
Mountainbiker

Post by Bartheyndrickx »

Dat is nu om dood te vallen

Mijn bike is ook gestolen, ik kan u verzekeren dat dit moeilijk is om te slikken als 17-jarige.
Maar het gedacht alleen al dat zo'n rotzakken op mijn bike rijden is nog rotter.
ik hoop dat ze ermee eens goed op hun muil gaan, en van mij mogen ze der in blijven.
Toon_D
Mountainbiker

Post by Toon_D »

Bartheyndrickx wrote:Dat is nu om dood te vallen

Mijn bike is ook gestolen, ik kan u verzekeren dat dit moeilijk is om te slikken als 17-jarige.
Maar het gedacht alleen al dat zo'n rotzakken op mijn bike rijden is nog rotter.
ik hoop dat ze ermee eens goed op hun muil gaan, en van mij mogen ze der in blijven.
+1
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

Schijfrem wrote:Triestig, zelfs de betonpalen voor zijn winkel hebben dat crapuul niet tegengehouden :evil:
eens goed lezen: " De glazen voordeur van de winkel werd aan diggelen geslagen....." :wink:
dus ze zijn binnengestapt en met de fiets ook buitengestapt en ingeladen.
dus geen ramkraak.
zefii
Mountainbiker

Post by zefii »

we moeten toch iets kunnen doen tegen die diefstallen ?? das nu al de 4de die het zegt wij zijn met een geheel forum de dieven met 2 tot max 5 (denk ik) we moeten een oplossing vinden voor ze het moe te maken of om ze te pakken !!
mieltje
Mountainbiker

Post by mieltje »

zefii wrote:we moeten toch iets kunnen doen tegen die diefstallen ?? das nu al de 4de die het zegt wij zijn met een geheel forum de dieven met 2 tot max 5 (denk ik) we moeten een oplossing vinden voor ze het moe te maken of om ze te pakken !!
rofl, echt...
Te Voet
Mountainbiker

Post by Te Voet »

ik zie het al gans voor mij,
's nacht kamperen in de boskes over de fiestenwinkels en in de buurt van een route om toch ook een nightride te doen....
En dan als de dieven komen verblinden we ze met de ledverlichting en werken we hun smoelement bij met onze fietshelm.
Terwijl wordt er vanop de 2de lijn met remschijven gesmeten...
Mtb ninja's kicking ass

Image
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

merde de laatste tijd hoor je niets anders dan inbraken hier, inbraken daar.
Gisteren hebben ze godverdomme op klaarlichten dag terwijl ik thuis was bij 3 woningen aan de overkant van de straat ingebroken. Kga maar niet zeggen hoe ze er uit zien want dit weten we meestal toch (daders zijn trouwens gekend door politie). Lang leve de multiculturele samenleving, sorry voor die opmerkingen maar het mag toch vermeld worden :evil:
Post Reply