Inbraak Bike Sportive
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Bartheyndrickx
- Mountainbiker
Post by Bartheyndrickx »
Dat is nu om dood te vallen
Mijn bike is ook gestolen, ik kan u verzekeren dat dit moeilijk is om te slikken als 17-jarige.
Maar het gedacht alleen al dat zo'n rotzakken op mijn bike rijden is nog rotter.
ik hoop dat ze ermee eens goed op hun muil gaan, en van mij mogen ze der in blijven.
Mijn bike is ook gestolen, ik kan u verzekeren dat dit moeilijk is om te slikken als 17-jarige.
Maar het gedacht alleen al dat zo'n rotzakken op mijn bike rijden is nog rotter.
ik hoop dat ze ermee eens goed op hun muil gaan, en van mij mogen ze der in blijven.
- Toon_D
- Mountainbiker
+1Bartheyndrickx wrote:Dat is nu om dood te vallen
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
eens goed lezen: " De glazen voordeur van de winkel werd aan diggelen geslagen....."Schijfrem wrote:Triestig, zelfs de betonpalen voor zijn winkel hebben dat crapuul niet tegengehouden
dus ze zijn binnengestapt en met de fiets ook buitengestapt en ingeladen.
dus geen ramkraak.
ik zie het al gans voor mij,
's nacht kamperen in de boskes over de fiestenwinkels en in de buurt van een route om toch ook een nightride te doen....
En dan als de dieven komen verblinden we ze met de ledverlichting en werken we hun smoelement bij met onze fietshelm.
Terwijl wordt er vanop de 2de lijn met remschijven gesmeten...
Mtb ninja's kicking ass

's nacht kamperen in de boskes over de fiestenwinkels en in de buurt van een route om toch ook een nightride te doen....
En dan als de dieven komen verblinden we ze met de ledverlichting en werken we hun smoelement bij met onze fietshelm.
Terwijl wordt er vanop de 2de lijn met remschijven gesmeten...
Mtb ninja's kicking ass

-
jocca
- Kerstman
- Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander
merde de laatste tijd hoor je niets anders dan inbraken hier, inbraken daar.
Gisteren hebben ze godverdomme op klaarlichten dag terwijl ik thuis was bij 3 woningen aan de overkant van de straat ingebroken. Kga maar niet zeggen hoe ze er uit zien want dit weten we meestal toch (daders zijn trouwens gekend door politie). Lang leve de multiculturele samenleving, sorry voor die opmerkingen maar het mag toch vermeld worden
Gisteren hebben ze godverdomme op klaarlichten dag terwijl ik thuis was bij 3 woningen aan de overkant van de straat ingebroken. Kga maar niet zeggen hoe ze er uit zien want dit weten we meestal toch (daders zijn trouwens gekend door politie). Lang leve de multiculturele samenleving, sorry voor die opmerkingen maar het mag toch vermeld worden