voilà ! en de dees is dus een rasechte bangescheetfred racket wrote: Diegene die schrik hebben op ijs kunnen beter thuis blijven want niets is zo gevaarlijk als met toegeknepen billen rijden.
Zo 14/02/2010 Heverlee
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
- MaC'Red
- Mountainbiker
allez lap, tes weer van da zenne. the fear is bigger than the risk hoor. Moet ik u werkelijk op uwe bike sleuren ??ikke met de fiets wrote:voilà ! en de dees is dus een rasechte bangescheetfred racket wrote: Diegene die schrik hebben op ijs kunnen beter thuis blijven want niets is zo gevaarlijk als met toegeknepen billen rijden.
MaC'Red
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
you know me ...MaC'Red wrote: allez lap, tes weer van da zenne. the fear is bigger than the risk hoor. Moet ik u werkelijk op uwe bike sleuren ??
MaC'Red
en uwen derriepad ???
- MaC'Red
- Mountainbiker
ik moet morgen terug gaan bij VE, het was wat te druk vandaag, het ziet er gunstig uit in elk geval en heb een nieuwe pad besteld ookikke met de fiets wrote:you know me ...MaC'Red wrote: allez lap, tes weer van da zenne. the fear is bigger than the risk hoor. Moet ik u werkelijk op uwe bike sleuren ??
MaC'Red![]()
![]()
en uwen derriepad ???
MaC'Red
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
De grotten van Han en Remouchamps zijn mij bekend. Die van Heverlee??phille wrote:vooral van belang is te weten hoe diep het gevroren heeft
Hoe diep denk je te graven, Phille?
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
koppigaard wrote:Hoe diep denk je te graven, Phille?phille wrote:vooral van belang is te weten hoe diep het gevroren heeft
-
BelgianTriple
- Mountainbiker
Post by BelgianTriple »
Daarnet nog gaan trainen in het op sneeuw rijden. Maar 1 keer tegen de vlakte gegaan in een afdaling zonder veel erg. Wel afdruk van mijn pedaal in mijn kuitfred racket wrote:Een bevroren ondergrond is er zondag in elk geval.
Volgens www.dbd.be zal het tot volgende week blijven vriezen, zeker aan de grond.
Er mag van mij gerust nog wat sneeuw bijvallen. Liever door de sneeuw stoempen en rechtblijven op het ijs dan de blubber van vorige week..
Diegene die schrik hebben op ijs kunnen beter thuis blijven want niets is zo gevaarlijk als met toegeknepen billen rijden.
Volle gas vooruit, verstand op nul, de fiets laten sturen en ver genoeg vooruit kijken![]()
![]()
I'll b e there zondag (en liefst met sneeuw want ik kick daar op
- Mountain JOhler
- Mountainbiker