elaba, tis pas woensdag he ... hier in leuven is dikke 2cm gevallenikke met de fiets wrote:de dees haakt af als de sneeuw blijft liggen zene ! het risico dak anders misschien 6 weken out ben, is mij da ni waard
Zo 14/02/2010 Heverlee
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
aja, das just, we moesten wachten tot donderdag zekerphille wrote: elaba, tis pas woensdag he ... hier in leuven is dikke 2cm gevallen
time will tell ....
- phille
- Mountainbiker
nejet donderdag kunnen we zekerheid hebben over het weer !ikke met de fiets wrote:aja, das just, we moesten wachten tot donderdag zeker![]()
time will tell ....
Ikzelf beslis eigenlijk pas zaterdagavond of ik zondag ga rijden. De regen kan mijn plannen op zondag bijsturen, maar regenen zou het precies ni echt doen ...
idd, time will tell
-
bikegirl13
- Mountainbiker
- fred racket
- Mountainbiker
Post by fred racket »
Een bevroren ondergrond is er zondag in elk geval.
Volgens www.dbd.be zal het tot volgende week blijven vriezen, zeker aan de grond.
Er mag van mij gerust nog wat sneeuw bijvallen. Liever door de sneeuw stoempen en rechtblijven op het ijs dan de blubber van vorige week..
Diegene die schrik hebben op ijs kunnen beter thuis blijven want niets is zo gevaarlijk als met toegeknepen billen rijden.
Volle gas vooruit, verstand op nul, de fiets laten sturen en ver genoeg vooruit kijken

Volgens www.dbd.be zal het tot volgende week blijven vriezen, zeker aan de grond.
Er mag van mij gerust nog wat sneeuw bijvallen. Liever door de sneeuw stoempen en rechtblijven op het ijs dan de blubber van vorige week..
Diegene die schrik hebben op ijs kunnen beter thuis blijven want niets is zo gevaarlijk als met toegeknepen billen rijden.
Volle gas vooruit, verstand op nul, de fiets laten sturen en ver genoeg vooruit kijken