Hoe vervoeren jullie je bike?
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
ben je daar tevreden van? Ik twijfel tussen zo ene en een Thule.aresius wrote:op de fietsdrager op de trekhaak, Spinder Falcon
Thule is veel gekender (allé bij mij toch!) maar de Spinder schijnt toch beter te zijn, betere kwaliteit en gemakkelijker (ruimte tss fietsen, monteren op trekhaak) Klopt dit?
- aresius
- Mountainbiker
Wel vergelijken kan ik niet maar ik ben zeker tevreden van de Spinder. Er is nog nooit een fiets afgevallen .. Wel twee keer dat een wiel is losgekomen maar dat was eigen schuld, omdat het riempje niet stevig was vastgezet.G-love wrote:ben je daar tevreden van? Ik twijfel tussen zo ene en een Thule.aresius wrote:op de fietsdrager op de trekhaak, Spinder Falcon
Thule is veel gekender (allé bij mij toch!) maar de Spinder schijnt toch beter te zijn, betere kwaliteit en gemakkelijker (ruimte tss fietsen, monteren op trekhaak) Klopt dit?
De plaats tussen de fietsen is vreemd. Er kunnen drie fietsen op en de plaats tussen de twee eerste (dichtst bij de auto) is veel smaller dan de plaats tussen de 2e en de 3e. De plaats tussen 1e en 2e is eigenlijk te smal, de vork raakt net de achterbrug/remcaliper van de volgende fiets. Wat m'n vork heeft beschadigd
De drager gaat al sinds augustus 2007 mee en heb er nog nooit echt problemen mee gehad. De montage op de trekhaak is ook heel makkelijk en de drager past juist in m'n koffer.
Het kantelmechanisme is ook wel handig om in de koffer te kunnen, maar met 3 fietsen erop kan je het best met 2 personen dit bedienen. 1 iemand het hendeltje en de andere de drager rustig laten zakken.
getest tot 160km/u met 3 fietsen