Zo 14/02/2010 Werken
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
maria cool
- Mountainbiker
Post by maria cool »
Toch altijd mensen die niet beseffen dat het na een nacht stortregenen erg drassig is.Ik zou deze mensen dan ook aanraden om als het een ganse nacht geregend heeft zeker s'anderendaags niet te gaan fietsen want dat wordt achteraf janken,mensen ga biljarten of vogelpikken.Mountainbiken in het slijk is immers afzien en niet bleiren.
Oei oei, Klerken en Werken, dat ligt dicht bij mekaar en dat rijmt bovendien. Moest ik u zijn marcievus, dan zou 'k alleszins niet gaan zulle naar daar.
Maar ik daarentegen, die mij zo heb gejeund in Klerken (jammer van de hevige regenval op zaterdagnacht en de niet geheel ontdooide ondergrond, waardoor het water niet weg kon, maar qua organisatie super ! ) , ik ga d'er zijn zulle in Werken.
Ik rijd eigenlijk enkel maar de MTB-tochten in de eigen streek (ga nooit naar de Limburg, of Ardennen of Frankrijk of zo) , maar als de organisatie in Werken hetzelfde niveau zal willen halen als die van Klerken, ewel dan gaan ze zich moeten schrap zetten zulle deze week tijdens de voorbereidingen !
Enfin, 't is nog maar hun eerste organisatie, en van mij krijgen ze alle, maar dan ook alle, krediet hoor ! Ik ben alvast paraat zondag in Werken !
Maar ik daarentegen, die mij zo heb gejeund in Klerken (jammer van de hevige regenval op zaterdagnacht en de niet geheel ontdooide ondergrond, waardoor het water niet weg kon, maar qua organisatie super ! ) , ik ga d'er zijn zulle in Werken.
Ik rijd eigenlijk enkel maar de MTB-tochten in de eigen streek (ga nooit naar de Limburg, of Ardennen of Frankrijk of zo) , maar als de organisatie in Werken hetzelfde niveau zal willen halen als die van Klerken, ewel dan gaan ze zich moeten schrap zetten zulle deze week tijdens de voorbereidingen !
Enfin, 't is nog maar hun eerste organisatie, en van mij krijgen ze alle, maar dan ook alle, krediet hoor ! Ik ben alvast paraat zondag in Werken !
- Sloebertje
- Mountainbiker
Post by Sloebertje »
Ik heb contact gehad met de inrichter en die beloofde mij dat alles zeer goed berijdbaar is.
Dus géén modderpoel!!!
Het is de eerste keer dat ze een toertocht inrichten dus ja kinderziektes zullen er wel zijn maar in plaats van deze tocht nu al af te breken zou men beter de inrichters een beetje credit geven.
Wees blij dat er nog initiatiefnemers zijn!!!
See you...
Dus géén modderpoel!!!
Het is de eerste keer dat ze een toertocht inrichten dus ja kinderziektes zullen er wel zijn maar in plaats van deze tocht nu al af te breken zou men beter de inrichters een beetje credit geven.
Wees blij dat er nog initiatiefnemers zijn!!!
See you...
den deze ook naar klerken geweest en vond het prachtig !! er stond inderdaad veel water maar het was geen modderpoel zoals ze hier beweren !! regen ja niet alleen de nacht ervoor maar ook de zondag morgen heeft het nog zijn best gedaan om te gieten voor ik starte !!!
dus niet klagen voor beetje water, was héél leuk !!! ja als je niet vuil of nat wil worden moet je niet fietsen hé !!!
Ik zal er zijn in Werken
dus niet klagen voor beetje water, was héél leuk !!! ja als je niet vuil of nat wil worden moet je niet fietsen hé !!!
Ik zal er zijn in Werken
Den Eddy gaat er ook naar toe, eindelijk weer een ritje doen. Al een week of drie andere verplichtingen of ziekte, nu zie ik da were volledig zitten. Zal van vanuit Houthulst city vertrekken om me verloren km's in te halen. Altijd mooie toerkes in deze streek, denk dat de meeste clubs er het max van offroad uithalen. en pluspunt dat de keuneleute er ook in zit.
tot zondag
tot zondag
- wesley snipes
- Mountainbiker
Post by wesley snipes »
klerken was eerder een wandeltocht dan een toertocht.
ik had het er deze middag nog over met andere bikers na de tocht in torhout.
Blijkbaar waren toch velen miscontent over deze rit (zie ook forum na hun rit).
Ik kan verstaan dat sommigen dat niet erg vinden en voor de organisatie is het misschien moeilijk om andere (en vooral beter berijdbare) stukken offroad te vinden, maar als je na 50 m al vastzit en geen kanten meer uitkan en de enige optie afstappen is, dan ben ik op het einde van zo'n rit niet tevreden. Vandaar mijn vrees voor een herhaling.
Sterk overdreven hoor wat hier vermeld is,
rollen kopen man!
Klerken was fijne rit, zwaar ma mooi.

ik had het er deze middag nog over met andere bikers na de tocht in torhout.
Blijkbaar waren toch velen miscontent over deze rit (zie ook forum na hun rit).
Ik kan verstaan dat sommigen dat niet erg vinden en voor de organisatie is het misschien moeilijk om andere (en vooral beter berijdbare) stukken offroad te vinden, maar als je na 50 m al vastzit en geen kanten meer uitkan en de enige optie afstappen is, dan ben ik op het einde van zo'n rit niet tevreden. Vandaar mijn vrees voor een herhaling.
Sterk overdreven hoor wat hier vermeld is,
rollen kopen man!
Klerken was fijne rit, zwaar ma mooi.
- betonboerke
- Mountainbiker
Werken
Post by betonboerke »
Wij laten ons niet afschrikken door modder, met zo'n weer ligt er overal modder, trouwens ze geven droog , vriesweer af, wij komen ne keer kijken !!!
-
maria cool
- Mountainbiker
Post by maria cool »
Volgens mijn eksteroog zal het inderdaad kou vriesweer zijn met veel zon en de daarbijhorende wind.Allen daarheen zou ik zeggen.