Zo 07/02/2010 Pellenberg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Locked
Jeanke6
Mountainbiker
Location: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5

Post by Jeanke6 »

Wegens omstandigheden hier gaan rijden ipv Seraing.

Heel tof parcours, modder, maar niet overdreven. Mooie streek en goede organisatie.

Spijtig dat ik de toer niet heb kunnen uitrijden wegens technische problemen.

Heeft er iemand de tt op gps staan? Zou hem heel graag eens volledig gaan rijden. Zou ook een ideale trainingstocht zijn...

Graag pb als je de gps-file hebt!?
Jeanke6
Mountainbiker
Location: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5

Post by Jeanke6 »

Mountain JOhler wrote:http://www.gpsies.com/map.do?fileId=frgfbocohbstvkkv

Voor diegene die deze TT nog eens opnieuw willen rijden bij droog weer hier de gps route voor de 39 km zonder het zwaarste baggerstuk.
Iets te snel gepost blijkbaar. Ik had deze post niet gezien.

Maar toch nog altijd de vraag of niemand de 49 op gps heeft?
phille
Mountainbiker

Post by phille »

jeps ik heb die op gps, maar wacht liever af wat de organisatie gaat doen, als zij dit goedkeuren en zelf niet publiceren dan mag je hem hebben ... (respect voor de parcoursbouwer)
pertotal
Mountainbiker

Post by pertotal »

@jeanke6 niet overdreven modder?hebben wij dan wel hetzelfde parcours afgereden? :wink:
lukke
Mountainbiker

Post by lukke »

pertotal wrote:@jeanke6 niet overdreven modder?hebben wij dan wel hetzelfde parcours afgereden? :wink:
Die technische problemen hebben met de veel te droge ondergrond te maken... :P
Jeanke6
Mountainbiker

Post by Jeanke6 »

lukke wrote:
pertotal wrote:@jeanke6 niet overdreven modder?hebben wij dan wel hetzelfde parcours afgereden? :wink:
Die technische problemen hebben met de veel te droge ondergrond te maken... :P
Jep idd, alles was vastgelopen door het stof :-)

Nee, technische problemen hadden niks met modder te maken.

En er lag idd modder. Maar wat verwacht je van een toertocht in februari?

Mijn fiets en ikzelf zagen er nog vrij deftig uit (qua modder dan) en dat heb ik de laatste weken/maanden nog niet veel kunnen zeggen.

En ik heb de 49km gereden tot aan de bevoorrading. Dus wat daar na nog gebeurd is kan ik me niet over uitspreken.

Dus zal corrigeren: voor deze tijd van het jaar was de eerste 28km van de 49 goed te doen qua modder :-)

Iedereen tevreden?
Jeanke6
Mountainbiker

Post by Jeanke6 »

phille wrote:jeps ik heb die op gps, maar wacht liever af wat de organisatie gaat doen, als zij dit goedkeuren en zelf niet publiceren dan mag je hem hebben ... (respect voor de parcoursbouwer)
Hier ook alle respect voor de parcours bouwers hoor!

Maar had me wel degelijk gisteren ingeschreven voor de 49km en had hem graag helemaal kunnen rijden. Mijn fiets besliste daar anders over...

Dus ik vind dat ik voor één keer een goede reden heb om hem op gps nog eens te rijden :-)

Zal dan trouwens de eerste keer zijn dat ik dat doe. Spannend!
Ku
Mountainbiker

Pellemberg

Post by Ku »

Klotetocht vanaf de eerste medders dabberen in de modder. Volgens de organisatie 4-tal zware modderstroken. Sorry post dsan geen dergelijke onzin hé. Mij zien ze hier niet meer!!
jannepanne
Mountainbiker

Post by jannepanne »

Was de eerste keer dat ik deze tocht deed. En ik heb het ook liever zonder modder. Maar de organisatie mag er op rekenen dat ik, en met mij ook de rest van onze klik, volgend jaar terug komen. Omdat door de modder de tocht er wel heel zwaar bij lag hebben we gekozen voor de 39km. Hebben er lang over gedaan. Maar achteraf allemaal tevreden. Hopen op een drogere periode volgend jaar. Maar ook al is het niet zo, ik zal er staan.

Buiten een lekke band heeft mijn materiaal goed stand gehouden. Dus dat was wel een pluspunt.

Alle lof voor de parcours bouwers. Ik ben (héél) tevreden.
Last edited by jannepanne on Mon 08 Feb 2010 21:00, edited 1 time in total.
Jokke
Mountainbiker
Location: Klein Attitude Race SS + Spark LTD 2011 & Spark SL 2016

Re: Pellemberg

Post by Jokke »

Ku wrote:Klotetocht vanaf de eerste medders dabberen in de modder. Volgens de organisatie 4-tal zware modderstroken. Sorry post dsan geen dergelijke onzin hé. Mij zien ze hier niet meer!!
Als je het zoveel beter kan, doe het dan zelf hé.

Het heeft hier in de streek van Leuven op zaterdagnacht nog een flink pak geregend. Dus de info die de mannen zaterdag verspreid hebben was (op dat moment) waarschijnlijk wel correct.
Wat wil je dan ? Dat elke organisatie iemand een nachtje laat doordoen om elk uur een stand van zaken door te mailen ????

Als je niet door de modder wil rijden, koop dan een koersfiets en ga daar wat zagen :evil:
Locked