Ghastly wrote:Ik vond het ook wat een rare aankomststrook, maar ik ben er niet geraakt, dus kan daar geen oordeel over vellen.
Ik reed in de eerste grote ronde (lange afstand) rond de 80ste positie, toen ik iets te hard over een golfbreker ging. Head-first in't zand, denk ik en ik werd wakker in de ehbo-tent. Van de snelle hulpverlening heb ik niets gezien, maar mijn ma was net in de buurt en die heb ik niet horen klagen, dus ik denk dat die goed was.
Ik ben wel nog op zoek naar verzekeringspapieren. Ik heb er van wielerbondvlaanderen (met mijn nieuwe licentie gekregen), maar ik ben niet ingeschreven met die licentie. De organisatie vond dat niet nodig, want ik was vroeg ingeschreven en zou dus redelijk vooraan starten... Noppes dus, 4de box en ze liepen mij allemaal voorbij toen de koorden (te vroeg) omhoog gingen!
Organisatie zo-zo dus, maar goede hulpverlening! De dokter in't ziekenhuis was wel niet echt sportminded, want hij vond: "Ze zouden dat beter verbieden met zoveel in zo'n weer op't strand gaan rijden!". t was nen hollander...
tijdens:
ehbo-post (schoon en vriendelijke madam!)
op weg naar huis
Ik heb U zien vliegen en uiteraard muisstil zien liggen op uw buik. Kreeg er echt koude rillingen van.
Sterkte en een vlugge genezing