raid-vtt-olne 2010

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

coos wrote:Olne Spa Olne altijd een leuke opwarmer aan het begin van het nieuwe seizoen

Ook http://www.vttst.be/ Raid du Sart Till man 20 maart is een leuke korte chrono +/- 55 km om het seizoen mee te beginnen.
Olne was mijn 'seizoensstart', maar ik heb deze laatste er nu ook aan toegevoegd.
Waarschijnlijk wel twee ritjes waar je de marathonbandjes best nog wat in de kast voor laat liggen en het zware geschut er nog wat op laat liggen, nee?
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Ik heb deze ook in mijn lijst gezet.
Echter wel enkel als het geen editie is zoals in 2008 :wink:
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

El Baelos wrote:
coos wrote:Olne Spa Olne altijd een leuke opwarmer aan het begin van het nieuwe seizoen

Ook http://www.vttst.be/ Raid du Sart Till man 20 maart is een leuke korte chrono +/- 55 km om het seizoen mee te beginnen.
Olne was mijn 'seizoensstart', maar ik heb deze laatste er nu ook aan toegevoegd.
Waarschijnlijk wel twee ritjes waar je de marathonbandjes best nog wat in de kast voor laat liggen en het zware geschut er nog wat op laat liggen, nee?
tkan vriezen, tkan dooien, tkan ploeteren, tkan meer dan kniediep in het water, tkan goed uitgepijld, tkan slecht uitgepijld, kheb er vanalles al meegemaakt...

maar één ding is zeker : de braadworst is er excellent !
Barny
Mountainbiker

Post by Barny »

Iegienie wrote: maar één ding is zeker : de braadworst is er excellent !
En de parkeerboetes goe gepeperd (110 euro :evil:)
aresius
Mountainbiker

Post by aresius »

Barny wrote:
Iegienie wrote: maar één ding is zeker : de braadworst is er excellent !
En de parkeerboetes goe gepeperd (110 euro :evil:)
uhu, vorig jaar heeft een buurtbewoonster ons ervoor gewaarschuwd, blijkbaar is dat een voetpad en geen parkeerstrook, we hebben ons dan maar verzet naar de andere kant van de straat. En ja hoor we waren aan het uitpakken en daar kwamen onze vrienden met de combi
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

slijkcrosserke wrote:Ik heb deze ook in mijn lijst gezet.
Echter wel enkel als het geen editie is zoals in 2008 :wink:
=D>
Tsjimown
Mountainbiker

Post by Tsjimown »

Iegienie wrote:
El Baelos wrote:

tkan vriezen, tkan dooien, tkan ploeteren, tkan meer dan kniediep in het water, tkan goed uitgepijld, tkan slecht uitgepijld, kheb er vanalles al meegemaakt...

maar één ding is zeker : de braadworst is er excellent !
daar geef ik je gelijk in, maar 2007 was gloeiend heet, en dat voor april!
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

Ook van de partij maar eerst nog Sart Tilman.

Beide ritten voor de eerste keer voor mij.
Ben benieuwd.
erwin.91
Mountainbiker

Post by erwin.91 »

Ik ben ook zinnes deze te rijden, de 70km is nog niet haalbaar voor mij dus twijfel ik nog tussen de 35 of 50.

Ik ga eerst sart tilman 35km rijden en zien hoe ik mij voel dan beslis ik voor Olne.

Wie rijd hoeveel Km in Olne ?
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

Hopelijk tegen dan goed genoeg in conditie voor de langste afstand.
Al doen die eerste Ardennenritjes van 't jaar altijd serieus pijn...
Post Reply