dit was de 2e keer dat ik deze meereed en 2 keer waren er problemen:
iedere keer 't zelfde, 2 of 3 maal over die brug (kleine tour) ?? Iedere keer geen mens vd organisatie die van iets weet !!! Uitleg aan de start is niet te verstaan en aan die mail die we hebben gekregen hebben we ook niet veel.
Alles wordt gefocust op de grote afstand, waarschijnlijk omdat daar de "Elite" meedoet. Maar voor mij en vele anderen telt deze kleine afstand ook.
Ook bij de toeschouwers was er veel commotie, omdat de mensen niet weten wie, waar wat iedereen reed. 't was gewoon een mierennest !
Ofwel wordt de kleine afstand in heel het kustcriterium afgeschaft, of ze maken het simpeler.
Ik was 15e of 16e op de kleine afstand maar weet begot niet wat ik er moet van denken.
gewoon een heel verwarrende boel (race)
grtz
P
Blankenbergse Strand- en Duinenrace 2010
Wedstrijdnieuws over strandraces, ervaringen van deelnemers, foto's van je beachbike,... dit alles heeft ene plaatsje in dti forumonderdeel
- GregyOnline
- Mountainbiker
Post by GregyOnline »
Zo denk ik er ook over vorig jaar niets op aantemerken dit jaar geen woord goed over de Race!sergio wrote:vondt het de vorige jaren de beste ingerichte strandrace.
dit jaar zijn ze de mist in gegaan met de box verdeeling, start was ook al levens gevaarlijk voor de toeschouwers, aankomst was een ramp. ze hebben te veel willen verbeteren en het is veel slechter uit gekomen in mijn ogen. zullen wel zien wat het vlogend jaar zal geven.
Laat ons hopen dat ze uit hun vele fouten gaan leren
50Km zouden we moeten rijden ik kwam binnen met nog geen 42Km
- Foxy
- Mountainbiker
Was ook blijkbaar de 8ste na 1 rondede P wrote:dit was de 2e keer dat ik deze meereed en 2 keer waren er problemen:
iedere keer 't zelfde, 2 of 3 maal over die brug (kleine tour) ?? Iedere keer geen mens vd organisatie die van iets weet !!! Uitleg aan de start is niet te verstaan en aan die mail die we hebben gekregen hebben we ook niet veel.
Alles wordt gefocust op de grote afstand, waarschijnlijk omdat daar de "Elite" meedoet. Maar voor mij en vele anderen telt deze kleine afstand ook.
Ook bij de toeschouwers was er veel commotie, omdat de mensen niet weten wie, waar wat iedereen reed. 't was gewoon een mierennest !
Ofwel wordt de kleine afstand in heel het kustcriterium afgeschaft, of ze maken het simpeler.
Ik was 15e of 16e op de kleine afstand maar weet begot niet wat ik er moet van denken.
gewoon een heel verwarrende boel (race)
grtz
P
Maar zoals je zegt: waarom zo moeilijk maken? Ik heb 2 maal de grote toer gereden (lijkt me veel makkelijker dan hoeken afsteken en overal doorsteken). In Bredene was het eigenlijk een beetje hetzelfde (alleen kende ik daar het parcour wel). De Haan was nog het duidelijkst van al.
- GregyOnline
- Mountainbiker
Waar kunnen we onze tijd weevinden?
Post by GregyOnline »
weet iemand waar we onze tijd kunnen zien? want bij chronoRace komt er maar niets op.
- turbomugge
- Mountainbiker
- Location: pro winner carbon,bh racemachine en xcluziv dirt cx monster...
Post by turbomugge »
zo te zien delen er hier veel mijn mening!
we kunnen mss een pronostiekske doen...
hoeveel % van de deelnemers zal geen uitslag hebben door een of andere mat te missen als gevolg van de goede organisatie en seingevers...
sorry mannen en chapeau da jullie er al da werk insteken maar vandaag ben ik echt zwaar teleurgesteld...
hoeveel % van de deelnemers zal geen uitslag hebben door een of andere mat te missen als gevolg van de goede organisatie en seingevers...
sorry mannen en chapeau da jullie er al da werk insteken maar vandaag ben ik echt zwaar teleurgesteld...
- Foxy
- Mountainbiker
vandaar dat het er nog niet op komt van chronorace. ze kunnen er zelf niet meer aan uitturbomugge wrote:zo te zien delen er hier veel mijn mening!
hoeveel % van de deelnemers zal geen uitslag hebben door een of andere mat te missen als gevolg van de goede organisatie en seingevers...![]()
- Filippo
- Mountainbiker
Dat trok nu eens op NIETS , hier telt blijkbaar maar één iets "GELD IN DE ZAK " Rondcrossen en schow geven met zeeps en moto's op het strand ja , maar het parcour aanduiden één grote NUL. Met de kop ( twintig man ) hebben ze rekening gehouden maar de 500 bikers erna " TREK UWE PLAN " Het zijn wel die 500 bikers die eveneens hun inleg betaalt hebben . Mogelijk tot afspuiten vind ik ook een goede mop , één kraantje werkte de rest kwam geen druppel uit ( misschien eens op voorhand proberen zou niet slecht zijn )Een uurtje wachten en het is in orde zei er iemand van de organisatie , doodleuk.TIP voor de organisatie " kom eens naar de inrichting van Bredene kijken .MIJN BESLUIT " daar zien ze me MOOIT meer " BEDANKT
- Scale
- Kerstman
Re: Waar kunnen we onze tijd weevinden?
Ge zal er zeker niet bij staan want je hebt een ronde te weinig gereden met uw 42 kmGregyOnline wrote:weet iemand waar we onze tijd kunnen zien? want bij chronoRace komt er maar niets op.
- MX jorgy
- Mountainbiker
[quote="coast rider"]@ MX jorgy:
Ik zie dat je vriendin haar bikini al aan heeft voor morgen op het strand!
Succes met je 1e race!!
Merci coast rider,ma twas te koud vo de bikini
Mijn 1e race is al bij al goed meegevallen.
Stond in de 2e box en vond het ook ineens raar dat iedereen naar voren schoof.
Dan volle bak gestart,te rap natuurlijk en na enkele ronden ook ineens ene met de moto die stond te zwaaien dak naar de aankomst moest
Ik direct,ei makker ik moe jammer genoeg wel nog een ronde hé!!
Twas gelijk tegen een muur dak bezig was
,dus gewoon doorgereden en ik had dacht ik 48km op de teller in 2u43".
Kheb er veel horen klagen en zien verkeerd rijden en zeker met de korte afstand.
Stond echt wel weinig aangeduid,maar zoals gezegd in de mail,je moest een beetje je eigen rondes tellen
Kben hier nu ni echt voor getraind maar heb toch graag dat het voor iedereen fair verloopt,ons geld is even goed dan da van de elites en wij hebben geen prijzengeld
Ik zie dat je vriendin haar bikini al aan heeft voor morgen op het strand!
Succes met je 1e race!!
Merci coast rider,ma twas te koud vo de bikini
Mijn 1e race is al bij al goed meegevallen.
Stond in de 2e box en vond het ook ineens raar dat iedereen naar voren schoof.
Dan volle bak gestart,te rap natuurlijk en na enkele ronden ook ineens ene met de moto die stond te zwaaien dak naar de aankomst moest
Ik direct,ei makker ik moe jammer genoeg wel nog een ronde hé!!
Twas gelijk tegen een muur dak bezig was
Kheb er veel horen klagen en zien verkeerd rijden en zeker met de korte afstand.
Stond echt wel weinig aangeduid,maar zoals gezegd in de mail,je moest een beetje je eigen rondes tellen
Kben hier nu ni echt voor getraind maar heb toch graag dat het voor iedereen fair verloopt,ons geld is even goed dan da van de elites en wij hebben geen prijzengeld