Fantastisch ritje; ik kijk er naar uit om de rit eens te doen als het er wat droger bijligt, want vandaag was het toch wel héél vettig!
Zo 07/02/2010 Pellenberg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
jaro
- Mountainbiker
Inderdaad een toffe tocht van 49 km met volgens Garmin bijna 650 hoogtemeterkes.
Overal op en doorgeraakt, dus dag geslaagd.
Prima organisatie, alles goed geregeld en aangeduid.
Tof die bordjes met aanduiding naam, lengte en hellingsgraad van de "berregoppen".
Goeie bruine achteraf en volgende keer zijn we terug present.
Jaro.
@ organisatie zitten er privéstukken in de rit van 49 km ?
Overal op en doorgeraakt, dus dag geslaagd.
Prima organisatie, alles goed geregeld en aangeduid.
Tof die bordjes met aanduiding naam, lengte en hellingsgraad van de "berregoppen".
Goeie bruine achteraf en volgende keer zijn we terug present.
Jaro.
@ organisatie zitten er privéstukken in de rit van 49 km ?
Ook 39 km komen baggeren vandaag (of misschien eerder 38km mtb, en ene km gewandeld
)
Raar dat bij de laatste verkenningsritten van de organisatie "bijna alles" goed berijdbaar ligt, en dan twee dagen zonder regen later er grote modderpoelen liggen
Maar goed, verder absoluut een zeer puike organisatie zoals hier al aangehaald . Bevoorrading, signalisatie, warme douches... alles was dik in orde!
Kortom: afgezien, maar zeer zeker geamuseerd.
Ook hier de vraag, zaten er (veel) stukken privaat in de tocht?
Zoniet, kan iemand dan een track van de 39 of 49 online gooien, zou deze graag nog eens rijden in toch iets drogere omstandigheden.
Raar dat bij de laatste verkenningsritten van de organisatie "bijna alles" goed berijdbaar ligt, en dan twee dagen zonder regen later er grote modderpoelen liggen
Maar goed, verder absoluut een zeer puike organisatie zoals hier al aangehaald . Bevoorrading, signalisatie, warme douches... alles was dik in orde!
Kortom: afgezien, maar zeer zeker geamuseerd.
Ook hier de vraag, zaten er (veel) stukken privaat in de tocht?
Zoniet, kan iemand dan een track van de 39 of 49 online gooien, zou deze graag nog eens rijden in toch iets drogere omstandigheden.
Dit was echt nen mtb tocht, pittge hellingen, hellingen die lang aanhouden, het leuke baggerwerk maar ook het zo alles verterende baggeren, daardoor was na 44 km de batterij helemaal leeggelopen tot op de bodem.
Ben mezelf van wel ne keer tegen gekomen onderweg als ook de grond juist voor de calvarieberg ( effe te vlug geschakeld
)
Na vorig weekend huldenberg te hebben gereden was deze toer met de dubbele afstand & dubbel aantal hoogtemeters een uitdaging van formaat.
Dit was de 2de tt voor het nieuwe seizoen.
Samen met dodgeW200 lekker afgezien vandaag, aan de organisatie tot volgend jaar en bedankt voor de leuke zondagvormiddag.
Moe maar voldaan.
Ben mezelf van wel ne keer tegen gekomen onderweg als ook de grond juist voor de calvarieberg ( effe te vlug geschakeld
Na vorig weekend huldenberg te hebben gereden was deze toer met de dubbele afstand & dubbel aantal hoogtemeters een uitdaging van formaat.
Dit was de 2de tt voor het nieuwe seizoen.
Samen met dodgeW200 lekker afgezien vandaag, aan de organisatie tot volgend jaar en bedankt voor de leuke zondagvormiddag.
Moe maar voldaan.
- cateye
- Mountainbiker
hier een paar foto's op
http://www.mtboverijse.be
de traktor-bagger stukken waren veel erger
toffe tocht, veel afwisseling, weinig asfalt op de 49km die er bijna 46km waren, verslag volgt nog
http://www.mtboverijse.be
de traktor-bagger stukken waren veel erger
toffe tocht, veel afwisseling, weinig asfalt op de 49km die er bijna 46km waren, verslag volgt nog
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
Post by Sandcrawler »
Bedoel je dat stukje waar je kon kiezen tss 100% verhard of bos en beetje modder?phille wrote:het bordje aan malendries was zalig : "beetje modder"
Ja,om te gieren,zelfs bergaf moest je blijven trappen om ni stil te vallen.
Ik had ook 46.8km en 639hm juist 16 gem.
Zalig geweest,zeker de stukken van de 49km,daar was't héél wat rustiger om te rijden.
Last edited by Sandcrawler on Sun 07 Feb 2010 20:37, edited 1 time in total.
- Trekkie 800
- Mountainbiker
- Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9
Post by Trekkie 800 »
Kheb dat bordje ook gezien. Mijne maat rechtdoor, ik door den bagger. Was best goed te doen eenmaal je aan het bos aangekomen was.
Een zeer leuk teochtje maar een ramp voor mijne fiets. Ik vraag me wel af of die dame van de gratis fietsenstalling nu nog wel een stem heeft ?
Kortom, prima toer met alles erop en eraan.
Een zeer leuk teochtje maar een ramp voor mijne fiets. Ik vraag me wel af of die dame van de gratis fietsenstalling nu nog wel een stem heeft ?
Kortom, prima toer met alles erop en eraan.