Wie weet waar ik fietszakken kan kopen of huren, waar een fiets moet in gestopt worden bij transport per vliegtuig ?
Groeten,
Koen
Fietszakken voor fietstransport in vliegtuig ?
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Wat doe je dan als er in de vlieghaven geen plaats is om die koffer in bewaring te geven?JFK wrote:Een fietszak zou ik niet nemen. Ga direct voor een koffer. Zo is je fiets tenminste veilig opgeborgen in de hel die een laadruimte meestal is.
Ik huur de mijne bij Emrin in Nieuwenrode. 50€ voor 1 week of 75€ voor 2 weken.
Ja, ik weet het, een koffer is beter, maar de luchtvaartmaatschappij laat het niet toe ...
Ik ga het nog eens navragen; misschien mag het toch...
Bij Decathlon zijn de fietstassen idd te koop, 45 euro kosten ze, dit is ongeveer de prijs om ze twee weken te huren ...
Ik heb geinformeerd bij het verzet in Deinze, kost wel iets te veel om zo'n fietszakken te huren...
Het nadeel van een koffer is inderdaad waar je hem achterlaat...
Bedankt,
Koen
Ik ga het nog eens navragen; misschien mag het toch...
Bij Decathlon zijn de fietstassen idd te koop, 45 euro kosten ze, dit is ongeveer de prijs om ze twee weken te huren ...
Ik heb geinformeerd bij het verzet in Deinze, kost wel iets te veel om zo'n fietszakken te huren...
Het nadeel van een koffer is inderdaad waar je hem achterlaat...
Bedankt,
Koen
Ik heb 5j op de luchthaven gewerkt en ik kan u verzekeren ......... Ne koffer is echt het veiligste !!! Ik zag op de bagagebanden beneden in de kelders waar een leek nooit komt, de fietsen passeren in een fietszak ... Als ge't mij vraagt op z'n minst de der A kapot( dus demonteer die al maar ) En ze gooien daar dus echt mee hé zelf gezien ik kan daar uren over vertellen maar ik geef U de raad je bike te demonteren wat je kan en ter plaatse weer in elkaar te steken. EN HEEEEEEEEEEEEEL BELANGRIJK als ge terug in Zaventem komt DIRECT naar je bike zien of je stukken hebt!!! Voor je de bagagezone verlaat!!!! Indien nee heb je geluk indien ja dan ga je direct een schadeclaim aangeven bij de betrokken handling maatschappij . Overdrijf daar wel wat want ze geven altijd minder dan de exacte waarde !!
Ik wil je geen schrik aanjagen maar ik weet wat ik zag en hoe ik destijds mensen geholpen heb die me dankbaar waren voor de goede afloop dus ...
Prettig verlof !!!!
Ik wil je geen schrik aanjagen maar ik weet wat ik zag en hoe ik destijds mensen geholpen heb die me dankbaar waren voor de goede afloop dus ...
Prettig verlof !!!!
Hmmm... dat belooft....
Ik had ook al gedacht aan het demonteren van de derailleur, maar het probleem is dat je dan de ketting ook uit elkaar moet halen, en daar ben ik niet zo voor gewonnen... Tenzij dat ik de ketting gewoon in de derailleur kan laten zitten en de derailleur ergens aan de kader kan vast tapen ...
Ik ga ook een buisje of een stukje hout steken tussen de voor- en achtervork, zodat die niet kunnen plooien.
Koen
Ik had ook al gedacht aan het demonteren van de derailleur, maar het probleem is dat je dan de ketting ook uit elkaar moet halen, en daar ben ik niet zo voor gewonnen... Tenzij dat ik de ketting gewoon in de derailleur kan laten zitten en de derailleur ergens aan de kader kan vast tapen ...
Ik ga ook een buisje of een stukje hout steken tussen de voor- en achtervork, zodat die niet kunnen plooien.
Koen
Steek er voor je vertrekt even een powerlink tussenKoen31 wrote: Ik had ook al gedacht aan het demonteren van de derailleur, maar het probleem is dat je dan de ketting ook uit elkaar moet halen, en daar ben ik niet zo voor gewonnen... Tenzij dat ik de ketting gewoon in de derailleur kan laten zitten en de derailleur ergens aan de kader kan vast tapen ...