Als je even omhoog kijkt, zie je een post staan met daar wat uitleg over het parcoursTabula Rasa wrote:staat parcours? ... geen zin om te baggeren, wel goesting om na winterstop opnieuw buiten te komen.
Zo 07/02/2010 Pellenberg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
Post by Sandcrawler »
Al een geluk dat ik naar boven keek,dan weet ik weer dat ik m'n plafond nog eens moet schilderen.laagvlieger wrote:Als je even omhoog kijkt, zie je een post staan met daar wat uitleg over het parcoursTabula Rasa wrote:staat parcours? ... geen zin om te baggeren, wel goesting om na winterstop opnieuw buiten te komen.
- laagvlieger
- Mountainbiker
-
JanDeWinter
- Mountainbiker
Post by JanDeWinter »
Over het algemeen is het parcours goed te bereiden, het winterzonnetje van vamiddag heeft nog deugd gedaan.Tabula Rasa wrote:staat parcours? ... geen zin om te baggeren, wel goesting om na winterstop opnieuw buiten te komen.
Maar sommige stukken zijn stukgereden of liggen door het weer van de afgelopen weken heel nat.
Als baggeren voor jou hetzelfde betekent als voor mij, dan blijft dat beperkt tot enkele stukken op elk van de parcours.
Jan
-
JanDeWinter
- Mountainbiker
Post by JanDeWinter »
wij zijn toch wakker...smalle13 wrote:Ik kom ook af, als het deze avond ni te laat wordt!!
Gisteren fietske al in orde gebracht!
Nu alleen morgenvroeg uit m'n bedje geraken hé [-o<
moeten we een wekdienst organiseren?
-
turbotiger
- Mountainbiker
Dan was jij waarschijnlijk één van de testrijders die ik zien langskomen heb.mavac wrote:parcours goed berijdbaar, paar modderstroken, bosstroken ok.
superbevoorrading voorzien ! Ruime cafetaria ( turnzaal school ! )
Morgenvroeg, heel vroeg in de morgen, doen we nog een laatste check van de afpijling (want op sommige plaatsen wonen toch heel vriendelijke mensen seh; die rukken gewoon de pijltjes af en gooien ze 3 meter verder in de struiken, en jawel, niet 1 keer, maar al 2 keer na mekaar. Toch vriendelijk van hen dat ze ons zo bezig houden, hé, anders zouden we echt ni weten wat doen met onze tijd.