Za 06/02/2010 Nieuwpoort

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
TARGET
Mountainbiker

Post by TARGET »

Volgende reaktie gekregen van de sportdienst:

Beste sportieveling,

Bedankt voor de tip maar voor de eerste maal beperken

we ons tot deze 2 afstanden nl. 25 en 50 km.

De dag zelf kan je via een formulier nog andere opmerkingen meedelen.

Waarvoor dank.

Hopend u te toch te mogen verwelkomen zaterdag.

Mvg,

Sportdienst Nieuwpoort.
poollover
Mountainbiker

Post by poollover »

Dju toch jammer dat het de dag voor Blankeberge is :(
Anders zeker present geweest zal heel mooie tocht worden :-D
flip de flipper
Mountainbiker

Nieuwpoort

Post by flip de flipper »

poollover wrote:Dju toch jammer dat het de dag voor Blankeberge is :(
Anders zeker present geweest zal heel mooie tocht worden :-D
In Nieuwpoort op 't gemakse rijden en morgen bij de eerste 10 aankomen hé :lol: :lol:
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Met de regen van de afgelopen dagen opteren we (Luckyluc, Ivan en ikzelf) voor deze tocht. Hopelijk wordt er niet te veel richting Polders gereden, maar blijft men zoveel mogelijk langs de kust (strand en duinen).
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

Fritsie wrote:Met de regen van de afgelopen dagen opteren we (Luckyluc, Ivan en ikzelf) voor deze tocht. Hopelijk wordt er niet te veel richting Polders gereden, maar blijft men zoveel mogelijk langs de kust (strand en duinen).
Naar de parcours beschrijving te zien zal alleen het jaagpad wat vettig kunnen liggen #-o maar dat is ampertjes 5 km' tjes :lol:

het strand en de duinen stroken zullen er wel zeer goed bijliggen =D>

Maar natuurlijk kunnen er nog enkele off-road stroken in het parcours verwerkt zijn die er toch vettig zullen bijliggen het blijft nog natuurlijk mountainbiken :wink:

Een deligatie choufkes zullen aanwezig zijn normaal gezien met een stuk of acht in de voormiddag en nog enkele in de namiddag =D>

Ikzelf zal vertrekken vanuit leffinge om al een beetje opgewarmd te zijn :P

Om 9 uur gaan we vertrekken vanuit de Lenspolder tot dan :wink:
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

Proficiat aan deze vernieuwde organisatie met een 11 tal choufkes genoten van deze vernieuwde versie =D> =D> =D>

toch heb ik ook een minpuntje den aprés ; graag hadden wij een gratis broodje gehad en 2,50 euro voor een grimbergen was toch redelijk prijzig.
Niettemin toch een stuk of drie achterover geslaan met onze bende :drunk:

Nieuwpoort deze staat met stip genoteerd voor volgend jaar morgen mogen jullie ook een verslagje verwachten op onze site www.choufkes.be :roll:
Last edited by leffingenoartje on Sat 06 Feb 2010 18:51, edited 3 times in total.
Duinenpiepertje
Mountainbiker

Post by Duinenpiepertje »

Van mij ook een dikke proficiat voor de organisatie. Door pech slechts 18 km kunnen rijden, maar die 18 km was meer dan de moeite waard. De Lombardsijdse duinen is een must voor elke MTB'er.

Tot volgend jaar en hopelijk deze keer zonder materiaalpech.

Greetz

Duinenpiepertje
De schicht
Mountainbiker

Post by De schicht »

Aan de organisatoren : Deze rit was puur genieten, 2x strandzone met gelukkig hard zand, 2 duinenzones met oneindige zandpaadjes en de gelukkig ook aanwezige polderploeterstukjes (goede krachttraining). De duinen van Lombardsijde waren voor mij een openbaring, ondanks mijn ervaring van meer dan 400 mtb ritten.
Na de duinenzone van Nieuwpoort was de tank ongeveer leeg, maar er was nog genoeg reserve om de raid naar het staketsel te overleven. Een tweede bevoorrading zou welkom geweest zijn, maar dat is persoonlijk en doet geen afbreuk aan deze prima organisatie. =D>
Laat er geen twijfel over bestaan, deze rit staat volgend jaar zeker weer op mijn programma.
luckyluc
Mountainbiker

Post by luckyluc »

hier ook een tevreden mens, vanmorgen samen gestart met Ivan en man in vorm Fritsie, het éérste uur was al volop genieten met de mooie passages in de duinen van Lombardsijde.
ook de rest van de tocht was zeker de moeite, maar na de bevoorading ging bij mij stilaan het licht uit, gelukkig wat kunnen recuperen en heb dan weer volop kunnen genieten van de duinenstrook in Oostduinkerke en de strandstrook richting Nieuwpoort.
was dik in orde, volgend jaar zeker weer van de partij.
Sloebertje
Mountainbiker

Post by Sloebertje »

Van Veurne vertrokken via Koksijde ( Single-track kazerne ) en langs de hoge blekker via Oostduinkerke richting Nieuwpoort daar de 25 km gereden en langs het kanaal Nieuwpoort,Wulpen terug naar Veurne. Goed voor zo'n 55 km.
Dikke Profficiat aan de inrichters want voor een eerst keer was het SUPER!!! =D> =D> =D>
Enkel wat meer pijltjes zou beter zijn. :-k
En niet te vergeten ons achterlichtje dat we kregen dat kunnen we altijd gebruiken. :-D
Voor mij mag de toertocht van 25 km zeker blijven maar voor mensen die met de wagen komen mag er wel een tocht van 35 km erbij zijn.
Volgend jaar kom ik zeker terug.
'K eb nog een voorlicht te kort. :lol: :lol: :lol:
See you... :wink:
Post Reply