Za 06/02/2010 Balen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Vandaag onze tocht afgepijld. Het parcours licht er prachtig bij.
De Kempische zandgrond heeft zijn werk goed gedaan. Hier en daar wat slijk, waar dat moet een MTBer er maar bijnemen. De kidstoer opnieuw afgepijld, de moeilijke technische stukken worden daarin vermeden. Hier en daar toch ook een singeltrackske voor de jonge gasten. Ze mogen er toch ook iets aan hebben, nietwaar?
Voor wat betreft de parking: onze vaste klanten weten waar het is, voor de anderen: als je in de 17de Escadrille van het licht vliegwezenlaan aankomt rijdt je verder tot aan het vliegplein. Daar draai je in de richting van het vliegveld, plaats genoeg! Enkel oppassen voor het dalend of stijgend luchtverkeer. 
- moddercrosser
- Mountainbiker
Post by moddercrosser »
Zelfde parkoers als vorig jaar ?
Zou dit graag weten, dan kan ik sommige stukken dubbelen
Zou dit graag weten, dan kan ik sommige stukken dubbelen
-
DINDERIDIS
- Mountainbiker
Het was zeker de moeite om naar Balen af te zakken. Tot aan de bevoorrading geen 500 m asfalt gezien, grootste gedeelte single tracks. Los zand is in die omgeving niet ver weg, maar was altijd wel goed berijdbaar. Na bevoorrading was het iets meer gewone veldwegen met nog meer als voldoende single tracks. Dacht bij de bevoorrading het poetswerk gaat meevallen, maar na het tweede stuk toch wat meer dan gehoopt, maar ja dat hoort erbij.
- forrest
- Mountainbiker
dit was geweldig, ik had tegen mijn maten bij de bevoorrading gezegd dat we het eerste stuk beter nog eens opnieuw konden doen, en het was ook zo. het eerste stuk is om je vingers van af te likken, zodat je het 2de niet zo goed vind. maar eigenlijk is da 2de stuk ook niet slecht. alles was dik in orde
-
raven14
- Mountainbiker
Sjieke tocht! Inschrijving verliep vlot, bepijling was super, bevoorrading meer dan voldoende, en de tocht zelf (44km) vond ik heel mooi. Eerste gedeelte was inderdaad prachtig, het leek wel of er geen asfalt of beton ligt daar in de buurt. In het stuk na de bevoorrading was ik al eens blij dat ik kon recupereren op een paar asfaltstroken, maar dan nog was de balans meer dan positief. Chapeau aan de organisatie!