geen nood dit is een toertocht ! GEEN chrono !!!
En als ze in uw wiel zijn aan't duwen herinner jezelf hieraan
Zo 07/02/2010 Pellenberg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
We zijn vandaag alles gaan afpijlen en ik moet zeggen dat alles er goed berijdbaar bijligt, behalve enkele stroken die kapotgereden zijn door traktors (maar ja, die mensen moeten ook hun werk doen, he).laagvlieger wrote:@Bulls hoe ligt het parcours erbij, echt moddervretten of valt het al bij al nog mee???
Het zijn een 3-tal stroken waar het baggeren geblazen is. Hopelijk doet de zon morgen nog haar werk en liggen ze d'er tegen zondag ietske beter bij. We hebben voor 1 strook de mogelijkheid geboden te kiezen voor de modderstrook of een asfaltstrook.
Morgen gaan we alles nog eens controleren en geven we een laatste update.
Op de hellingen is voldoende ruimte om in te halen. We vragen enkel aan diegene die willen voorbijsteken op een vriendelijke manier dit kenbaar te maken. Tieren en vloeken kunt ge thuis doen. Dit hoort niet thuis op een sportevenement. Een goede verstandhouding en respect voor elkaar blijft het langste duren.Ratters wrote:@de organisatie : zijn de hellingen net zo breed als bij jullie collega's in Huldenberg, zo dat de beginnende mbt'er, zich niet hoeft te verongelukken voor de 'betere"
Bedankt
- mahna-mahna
- Mountainbiker
Post by mahna-mahna »
Ik sta voor dezelfde keuze.de ware wrote:een delegatie sasbikers uit Humbeek komen normaal ook af, ook al is de keuze moeilijk voor ons: den deze of Herne.of Erembodegem(tvv Haiti) ....maar 't zal overal wel een beke "ploeteren" worden zeker![]()
maar daar hou ik van![]()
, mij hier vorig jaar goe geamuseerd
Ik zal waarschijnlijk eerder de auto op stal laten en met de mtnbike naar Herne trekken
Volgende week is het dan de TT in Heverlee.
Veel succes met deze TT
@organisatie tip
Hallo,
een tip:
Misschien kunnen jullie aan de startplaats een weegelement hangen, vele bikers zijn immers geïnteresseerd in het gewicht van hun fiets, maar kunnen dit zelf niet wegen.
@ iedereen:
Wil je makkelijk wat 'bijverdienen':
Ik heb hier een bon van de free recordshop (50euro) gekregen voor mijn verjaardag, maar ik koop daar nooit iets.
Ik ben op zoek naar een nieuwe cassette.
http://www.mtbikers.com/StoreFront/nl/p ... /SHCSTSLX/
Wie wil ruilen??
Ik ben nu zondag in Pellenberg op de toerrit en de week erna waarschijnlijk in Heverlee.
groeten
Davy
een tip:
Misschien kunnen jullie aan de startplaats een weegelement hangen, vele bikers zijn immers geïnteresseerd in het gewicht van hun fiets, maar kunnen dit zelf niet wegen.
@ iedereen:
Wil je makkelijk wat 'bijverdienen':
Ik heb hier een bon van de free recordshop (50euro) gekregen voor mijn verjaardag, maar ik koop daar nooit iets.
Ik ben op zoek naar een nieuwe cassette.
http://www.mtbikers.com/StoreFront/nl/p ... /SHCSTSLX/
Wie wil ruilen??
Ik ben nu zondag in Pellenberg op de toerrit en de week erna waarschijnlijk in Heverlee.
groeten
Davy
- Dirty Daddy
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Post by Dirty Daddy »
Ze ligt ziek in bed....Ergens een "fleurris" opgeschaard denk ik...bulls68 wrote:Komt uwen Avatar ook mee?Dirty Daddy wrote:Slijkfretters uit Westerlo present!!!
- Tabula Rasa
- Mountainbiker
Post by Tabula Rasa »
staat parcours? ... geen zin om te baggeren, wel goesting om na winterstop opnieuw buiten te komen.