Za 06/02/2010 Ingooigem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

[Hopelijk meer geluk dan toen, net voor den Hotond m'n derrie in da smerig stuk bij dat draaimolentje naar de kl*ten :cry:
Zo te zien zit dat er weer in ... Hopelijk niet te veel regen meer, anders omzeil ik da stuk wel ....]

Meester Biek, waarschijnlijk omzeil je dit stuk door op de grote weg naar beneden te rijden...of heb ik het verkeerd voor?
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Fritsie wrote:[Hopelijk meer geluk dan toen, net voor den Hotond m'n derrie in da smerig stuk bij dat draaimolentje naar de kl*ten :cry:
Zo te zien zit dat er weer in ... Hopelijk niet te veel regen meer, anders omzeil ik da stuk wel ....]

Meester Biek, waarschijnlijk omzeil je dit stuk door op de grote weg naar beneden te rijden...of heb ik het verkeerd voor?
Je moet toch een ferm ommetoerke maken om dat stuk niet te hebben.
Dat stuk dat meester Biek bedoelt is een mooie offroad klim maar inderdaad bij nat weer heel moeilijk te doen met nadien een stukje over steentjes die kunnen fataal zijn voor je derailleur.
Dat stuk begint vanaf bv3 als je die boerderij binnenrijdt en loopt recht naar de Hotondmolen.
Wil je dat stuk niet hebben :
Je moet na BV3 dan terug de boerderij uitrijden en dan kan je ofwel links of rechts de baan volgen.
Uiteindelijk moet je boven op de zandstraat uitkomen , het beste/leukste is als je de boerderij terug uitrijdt links af en dan een klimmetje en dan terug linksaf , en gewoon volgen . Je ziet die witte molen al van ver.
Je komt dan via dat geel baantje door de M van 71Km op de zandstraat uit (baan rechtover Heynsdale naar de molen HOtond) aan de molen kom je terug op het parcours en kan je direct die halfroad afdaling meepakken.

Ik ga 1st nog het weer (neerslag) afwachten want samen met de dooi en de leuke ondergrond hier niet ideaal, langs de andere kant heb ik die km wel nodig en zondag kan ik niet.
Last edited by jodelaietie on Wed 03 Feb 2010 10:12, edited 1 time in total.
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

Thanks voor de info !
Is idd. da stuk ...
Ik hoop er echter op om het wel te kunnen fietsen, maar dan mag het niet te veel meer regenen. Zo te zien zal vrijdag cruciaal zijn ... nogal wa regen te zien op buienradar [-o<
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Bedankt voor het uitgebreide antwoord, Jodelaietie. Daar ik enkel op zaterdag kan fietsen geniet deze tocht mijn voorkeur omwille van het klimwerk en de interessante afstand.
GECKO
Mountainbiker

Post by GECKO »

Den deze zal ook present zijn samen met mijn broerke. Eerste toertocht sinds begin december, dus 35 km zal voldoende zijn. Zoals elk jaar in Ingooiegem verwacht ik veel moze en water. :oops:
racing_skelle
Mountainbiker

Post by racing_skelle »

ziet er goed uit. we komen af met een paar skelle-bikers.

Met dit weer is het goed dat er redelijk wat baan in zit. Kluisbergen een paar weken geleden was niet normaal..
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Ik ben aan het twijfelen.
Met de neerslag die de laatste dagen is gevallen en een beetje kennis van de streek... :-?
Zelfs veel boane kan van deze geen licht tochtje maken.
Kzal nog zien.
Momenteel staat enkel zondag aangeduid om te rijden.
zefii
Mountainbiker

Post by zefii »

ik ga er zijn voor de 1ste keer eens kijken aangezien de kluis erin zit !
casper
Mountainbiker

Post by casper »

Ik ga hier mijne rentrée maken na ne ( verplichte ) winterstop van 6 weken.
Ga wel maar de 35 doen, op 't gemak, en zien wat de voet doet !
Starten rond 13.30 !

Gr,
Casper :-D
cuberider66
Mountainbiker

Post by cuberider66 »

Wat is het akelig stil op deze site één dag voor de tocht, Zenden de grysperres een delegatie naar hier of starten jullie elders, of wachten jullie nog een beetje het weer af???
Post Reply