Volgens mij is dat een Rotor SD1.Headshot wrote:welk zadel is dat?
heeft precies nogal hoge rails
Scott Spark RC (2010)
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
OT: veel suc6 met het stoppen van de vele gaatjespeerke1967 wrote: Ondertussen zit hij al wel een pak onder het standaard gewicht dankzij upgrade ... rocket ron banden ,xx light binnenbanden , ...Dit kost natuurlijk allemaal een aardige stuiver en dit allemaal om dat verduivelde gewicht naar beneden te krijgen.
- peerke1967
- Mountainbiker
- Location: Canyon Exceed CF SLX , Pinarello Dogma 65.1 Custom Build
Post by peerke1967 »
Nope,
Niks stoppen, ikzelf rijd ook op deze binnenbanden met Racing Ralphs; Slechts eenmaal lek gereden, en dan nog door mijn eigen fout( te lage bandenspanning tijdens het winterweer, gevolg snakebite, wat wil je met onder de 1,5 bar te rijden)
Mijn broer is nog niet lek gereden en ondertussen hebben we er toch al wel enkele tochten in de ardennen opzitten.
Zijn trouwens zeer goede banden op mee op sneeuw te rijden volgens mijn broer.
Niks stoppen, ikzelf rijd ook op deze binnenbanden met Racing Ralphs; Slechts eenmaal lek gereden, en dan nog door mijn eigen fout( te lage bandenspanning tijdens het winterweer, gevolg snakebite, wat wil je met onder de 1,5 bar te rijden)
Mijn broer is nog niet lek gereden en ondertussen hebben we er toch al wel enkele tochten in de ardennen opzitten.
hij bedoelt de binnenbanden denk ik!peerke1967 wrote:Nope,
- patje !!!!
- Mountainbiker
Post by patje !!!! »
PRACHTIG met die BANDEN , da s gewoon ieder zijne smaak !!! K zou ze er zeker niet af doen !!scott racer wrote:die banden man ,hoe kom je erbij om zo iets te steken .
precies zo ne fiets van de GB nu .
voor de rest ferm genoeg
Zeer mooie bike
-
cannondaleboy
- Mountainbiker
Post by cannondaleboy »
patje !!!! wrote:PRACHTIG met die BANDEN , da s gewoon ieder zijne smaak !!! K zou ze er zeker niet af doen !!scott racer wrote:die banden man ,hoe kom je erbij om zo iets te steken .
precies zo ne fiets van de GB nu .
voor de rest ferm genoeg
Zeer mooie bike![]()
![]()
+1