dees stonden op de Roc, ook witte banden maar dan wel van Ge@x. Misschien daar 'ns checken voor witte bannen
ge moet dat wit houden door ze na iedere rit te wassen met bruin zeep...da's geen grapje men deed dat vroeger ook met de witte randen van de autobandenSpookvanhetbos wrote:Wit is mooi, maar blijft het zo ??? Het zal vroeg of laat grijs worden, en dan is het niet meer zo mooi als het geweest is. Goesting is goesting, dus valt niet over te zeveren.
Post by patje !!!! »
Ja , ik snap er ook niks van , ik vind het toch mooie foto s , en ne zeer prachtige bike , ook en zeker met die witte bandjes , zo stond ie op bike motion ook , zeer prachtig !!!Ruben S. wrote:Schijfrem wrote:scott racer wrote:die banden man ,hoe kom je erbij om zo iets te steken .
precies zo ne fiets van de GB nu .
voor de rest ferm genoeg
mee eens !
Plaats zo snel mogelijk wat deftige foto´s aub !!
Man man man.
Eerst een beetje beledigen en dan nog zagen voor ander foto's ook,
waar gaat dat gedrag op het forum hier naartoe!![]()
Nice bike!
Hoe goed rijd die XX?
Post by patje !!!! »
Ik denk dat , zoals ie in de winkel staat , niet mails geprijsd zal zijn ???El Baelos wrote:De fiets is van Sven, de eigenaar van S-Bikes.
Hij staat in de etalage, maar is niet te koop. Allé, deze toch niet.
Een nieuwe is uiteraard steeds wel te bestellen.
Dit is trouwens niet meer de volledig originele RC: de KCNC parts en het Ritchey SuperLogic stuur zijn bijvoorbeeld niet standaard.
Post by peerke1967 »