In naam van de organisatie KSV BELLEGEM & velofollies, wil ik de 645 deelnemers bedanken.
De foto's komen eind deze week via een link op de FORUM.
Za 23/01/2010 Kortrijk
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Eluw,
Zaterdagmorgen iets voor 8 vertrokken in Kortrijk voor de 40 km. Gelukkig had ik de nodige verlichting mee want het was donkerder of ik dacht in het begin.
De meeste offroad stukken waren te doen om erdoor te rijden. Enkel was inderdaad Bellegembos wat moeilijker, hier toch een 2tal keer moeten voet aan de grond plaatsen.
Bepijling was goed, uitgebreide bevoorrading, goede afspuitstand,...
Het was dik in orde !!
Ik kijk al uit naar de foto's.
Zaterdagmorgen iets voor 8 vertrokken in Kortrijk voor de 40 km. Gelukkig had ik de nodige verlichting mee want het was donkerder of ik dacht in het begin.
De meeste offroad stukken waren te doen om erdoor te rijden. Enkel was inderdaad Bellegembos wat moeilijker, hier toch een 2tal keer moeten voet aan de grond plaatsen.
Bepijling was goed, uitgebreide bevoorrading, goede afspuitstand,...
Het was dik in orde !!
Ik kijk al uit naar de foto's.
-
burggraeve
- Mountainbiker
Post by burggraeve »
wnr komen de foto's we zijn al einde van de week hoor!!!!FOLLIES wrote:In naam van de organisatie KSV BELLEGEM & velofollies, wil ik de 645 deelnemers bedanken.
De foto's komen eind deze week via een link op de FORUM.
- SafariChris
- Mountainbiker
Hallo beste MTBikers,
sorry voor het wachten maar we hebben de foto's aan de webmaster van velofolliesafgegeven.
Jullie mogen ze binnenkort op de site van www.velofollies.be bekijken.

sorry voor het wachten maar we hebben de foto's aan de webmaster van velofolliesafgegeven.
Jullie mogen ze binnenkort op de site van www.velofollies.be bekijken.
- SafariChris
- Mountainbiker