dat wordt volgende week ingehaald !
voor de rest leuke tocht , heb saaier tochten gereden in kattenbos.
tot volgend jaar......
Post by Jolyrodger »
Dat gij dat allemaal opgemerkt hebt....... cfr/vgl. met uwe nick!zombie wrote:vrienden bikers
hoewel het amusement OK was en de bevoorrading zoals het hoort zijn bij mij toch een aantal minpuntjes bijgebleven. Het mag gemeld worden als opbouwende kritiek...
Ten eerste was de weg naar de inschrijving niet aangegeven... een bordje op de ring in Lommel had wonderen gedaan.
Ten tweede had ik meer van het parkoers verwacht daar de moeglijkheden daar legio zijn...kilometers rechtdoor naast eht bos dat volop kronkelt en heuvelt is iets teveel van het 'slechte'.
Ten derde was de afstand wat kort...maar dat verhaal is bekend
Verder zou ik ook willen pleiten voor de (her)invoering van de geel/rode -mavic- pijlen...deze waren in alle omstandigheden zichtbaar.
Zo, toch dank voor de organisatie. Als lid van een WTC weet ik dat het geen evidentie is.
ciao en tot volgend jaar
zombie
Enkele weken geleden in Overpelt-Holeinde waren de pijltjes zeer goed zichtbaar.zombie wrote:Verder zou ik ook willen pleiten voor de (her)invoering van de geel/rode -mavic- pijlen...deze waren in alle omstandigheden zichtbaar.
zombie

Post by DINDERIDIS »