Betekent dit dat de rechte saaie stukken eruit zijn? Veel meer singletracks ? Laat onsdikke banden rijder wrote:Dit jaar is onze onze toer helemaal veranderd we blijven alleen op het kleine schietveld.( 95 % off road )
Zo 07/02/2010 Kalmthout
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- moddercrosser
- Mountainbiker
Post by moddercrosser »
Re: Zo 07/02/2010 Kalmthout
Lee Towers wrote:Heeft iemand mischien het parcour in plattegrondje in google maps of iets dergelijks van de rit van volgende week in Kalmthout?
ben benieuwd hoe die loopt?
En de startlocatie?
wij hebben wel een plan in pdf formaat. ik kan u dat per email doorsturen.
stratlocatie is: kwadeweide 10 (loods keukens vasco) in het industrieterein van kalmthout
en maar verlangen naar die vele single tracs om achteraf te kunnen mopperen dat ze werden opgehouden door tragere rijders of dat ze van de weg werden gereden door die laagvliegers. Rij toch gewoon wat de organisatie te bieden heeft, wij weten toch niet het wat en waarom die tochten er zo uitzien, geniet van elke meter op de fiets zou ik zeggen.
-
madrista666
- Mountainbiker
Post by madrista666 »
Leve de singeltjes, zeker niet uitlaten!!! dan starten we iets vroeger of later hé dan heb je géén last van die opstoppingen.nen biker wrote:en maar verlangen naar die vele single tracs om achteraf te kunnen mopperen dat ze werden opgehouden door tragere rijders of dat ze van de weg werden gereden door die laagvliegers. Rij toch gewoon wat de organisatie te bieden heeft, wij weten toch niet het wat en waarom die tochten er zo uitzien, geniet van elke meter op de fiets zou ik zeggen.
- rubber-12
- Mountainbiker
Het wordt laat vertrekken voor den deze (=uitslapen)MADRISTA666 wrote:Leve de singeltjes, zeker niet uitlaten!!! dan starten we iets vroeger of later hé dan heb je géén last van die opstoppingen.nen biker wrote:en maar verlangen naar die vele single tracs om achteraf te kunnen mopperen dat ze werden opgehouden door tragere rijders of dat ze van de weg werden gereden door die laagvliegers. Rij toch gewoon wat de organisatie te bieden heeft, wij weten toch niet het wat en waarom die tochten er zo uitzien, geniet van elke meter op de fiets zou ik zeggen.
Als het 100% in het Klein Schietveld is (zo goed als allemaal singletracks) wordt het filerijden.
Mijn langste toer daar komt op 30km, dus er gaan nogal wat lussen aangebreid worden.
Dit is zeker mogelijk.catwomen wrote:Lijkt ons een leuke tocht.
Zijn er bij de 25km. extra lussen mogelijk ?
Aangezien we op een beperkt terrein blijven, hebben we in totaal 11
splitsingen moeten voorzien ! 6 voor de soepstop en 5 erna.
Dit zal allemaal heel duidelijk worden aangegeven, en telkens na de splitsing zal er een bord staan op welke toer u zich bevindt.
De lussen tussen de kleine en grote toer zijn daarom vrij kort.
U kan dus ten allentijde verwisselen van toer !!
Veel plezier.
Het Bosduinerteam
- Splenter
- Mountainbiker
Wie na de tocht de innerlijke mens wil versterken kan zondag terecht op de ShortBike stand voor een gratis Jägermeister!
--> www.ShortBike.be
--> www.ShortBike.be