Za 30/01/2010 Kattenbos / Lommel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
CASH
Mountainbiker

Post by CASH »

De eerste kilometer was proberen recht blijven (langs het spoor ), daarna een leuke tocht gereden . vond het niet zo erg dat het geen 40km was , had mij veel te dik aangedaan zodat ik snel in het rood aan het rijden was :oops: , hierdoor kreeg mijn mede biker wat voorsprong , maar :evil:
dat wordt volgende week ingehaald ! [-o<

voor de rest leuke tocht , heb saaier tochten gereden in kattenbos.

tot volgend jaar......
M@rk
Mountainbiker

Post by M@rk »

'kwas van rotterdam gekomen en niet voor niets: eerst de twintig gedaan (en die was zeker twintig kms) en daarna de "40". Toch twee keer dah mooie stuk door't bos met die leuke padjes......dus al met al zeker geen slechte tocht....totaal 53 km....mooi genoeg door de sneeuw :-D
zombie
Mountainbiker

Post by zombie »

vrienden bikers

hoewel het amusement OK was en de bevoorrading zoals het hoort zijn bij mij toch een aantal minpuntjes bijgebleven. Het mag gemeld worden als opbouwende kritiek...

Ten eerste was de weg naar de inschrijving niet aangegeven... een bordje op de ring in Lommel had wonderen gedaan.

Ten tweede had ik meer van het parkoers verwacht daar de moeglijkheden daar legio zijn...kilometers rechtdoor naast eht bos dat volop kronkelt en heuvelt is iets teveel van het 'slechte'.

Ten derde was de afstand wat kort...maar dat verhaal is bekend

Verder zou ik ook willen pleiten voor de (her)invoering van de geel/rode -mavic- pijlen...deze waren in alle omstandigheden zichtbaar.

Zo, toch dank voor de organisatie. Als lid van een WTC weet ik dat het geen evidentie is.

ciao en tot volgend jaar
zombie
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

zombie wrote:vrienden bikers

hoewel het amusement OK was en de bevoorrading zoals het hoort zijn bij mij toch een aantal minpuntjes bijgebleven. Het mag gemeld worden als opbouwende kritiek...

Ten eerste was de weg naar de inschrijving niet aangegeven... een bordje op de ring in Lommel had wonderen gedaan.

Ten tweede had ik meer van het parkoers verwacht daar de moeglijkheden daar legio zijn...kilometers rechtdoor naast eht bos dat volop kronkelt en heuvelt is iets teveel van het 'slechte'.

Ten derde was de afstand wat kort...maar dat verhaal is bekend

Verder zou ik ook willen pleiten voor de (her)invoering van de geel/rode -mavic- pijlen...deze waren in alle omstandigheden zichtbaar.

Zo, toch dank voor de organisatie. Als lid van een WTC weet ik dat het geen evidentie is.

ciao en tot volgend jaar
zombie
Dat gij dat allemaal opgemerkt hebt....... cfr/vgl. met uwe nick! :wink:
DINDERIDO
Mountainbiker

Post by DINDERIDO »

zombie wrote:Verder zou ik ook willen pleiten voor de (her)invoering van de geel/rode -mavic- pijlen...deze waren in alle omstandigheden zichtbaar.

zombie
Enkele weken geleden in Overpelt-Holeinde waren de pijltjes zeer goed zichtbaar.
Deze rit was trouwens ook in de sneeuw, maar de pijltjes hadden een fluo kleur mee gekregen.
Deze hadden ze op het uiteinde van elk pijltje gespoten.
Misschien is dat een tip voor andere organisaties?

Hieronder enkele foto's van onze tocht in Overpelt als voorbeeld.
De foto's zijn wel uitvergroot.

Image
Image
DINDERIDIS
Mountainbiker

Post by DINDERIDIS »

Ik zie dat DINDERIDO hierboven nog een reactie plaatste.
Hij heeft ook zelf foto's genomen van deze tocht.

Deze kan je vinden op onze blog:
http://www.dinderiedobikers.webs.com
Post Reply