Eten:
- 30 cakes om te versnijden
- 10 pakken suikerwafels (10 stuks per pak)
ik heb alles aan vivkemobiel meegegeven
Fluovestjes:
- ik heb 2 stuks
bikers for haïti tocht oostvlaanderen
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- MC Staf
- Mountainbiker
Morgen ga ik nog wat schooien, maar khad vandaag 8 uur les daarmee..den Bart wrote:Eten:
- 30 cakes om te versnijden
- 10 pakken suikerwafels (10 stuks per pak)
- een bak Jonagold appels
(-100 pistolets)
- een grote kom soep
- stuk of 5 belegde broodjes
Fluovestjes:
- ik heb 2 stuks
en ik heb er ook nog wel een paar liggen :d
-
Klippel San
- Mountainbiker
Post by Klippel San »
Ik heb een 4 tal fluo vestjes.
Ik breng de cadeaus voor de tombola zondag mee, of kunnen die zaterdag al ter bewaring gehouden worden ter plaatse?
Ik tracht ook zoveel mogelijk leden van de Wolfkens mee te brengen, vooral zondag.
Robby
Ik breng de cadeaus voor de tombola zondag mee, of kunnen die zaterdag al ter bewaring gehouden worden ter plaatse?
Ik tracht ook zoveel mogelijk leden van de Wolfkens mee te brengen, vooral zondag.
Robby
-
MC Annabelle
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper FSR 2006; Cube Access WLS Pro
Post by MC Annabelle »
Kenneth wil zaterdagmorgen wel meerijden, maar hij ziet het niet direct zitten om als leider te rijden. Hij wil wel 2 toeren meerijden, waarvan zeker de eerste niet als leider.MaC'Red wrote:
Wat wil ik nu nog :
- zet aub op het forum wat jullie al hebben van eten !!!
- Fluo-vestjes en stokjes ? Zet ook aub op forum wie wat al heeft !!!
( David ) Morgen bel ik naar de clubverantwoordelijke van WTC Den Blok voor die bordjes en armbandjes, ook van klasjuf in de straat kan ik er enkele bemachtigen vanaf donderdag of vrijdag
En probeer nog iemand mee te brengen om zaterdag de toer te rijden en zo als leider kan rijden. We hebben man te kort…![]()
MaC'Red
-
vivkemobiel
- Mountainbiker
- Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)
Post by vivkemobiel »
Ik moet deze week nog teruggaan bij Lidl, Aldi want de verantwoordelijke was afwezig. Ze gingen het aanvragen. De affiche hangt daar uit.
Wacht op antwoord bij Colruyt in Halle; heb mail gestuurd. Waarschijnlijk zullen ze mij een aankoopbon afsturen zodat ik zaterdag zelf kan kiezen wat we kopen.
Fluo-vestjes: OK voor 2
toonkaarten drank voor niet-leden: komt in orde (proef gemaakt)
kaartje met noodnummer: morgen in orde
EHBO-kistje: morgen zal dat klaarliggen
Viv
Wacht op antwoord bij Colruyt in Halle; heb mail gestuurd. Waarschijnlijk zullen ze mij een aankoopbon afsturen zodat ik zaterdag zelf kan kiezen wat we kopen.
Fluo-vestjes: OK voor 2
toonkaarten drank voor niet-leden: komt in orde (proef gemaakt)
kaartje met noodnummer: morgen in orde
EHBO-kistje: morgen zal dat klaarliggen
Viv
Foto's van de tocht zijn terug te vinden op http://users.telenet.be/timdelma//Biker ... index.html