Zo 21/02/2010 Kasterlee
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ook voor ons is het nog afwachten wat de nieuwe stukken bloso gaan opleveren, echter werd beloofd door de boswachter dat de nieuwe route klaar zou zijn.Sieuwe wrote:ben van de partij voor de 48 km, hoop dat de nieuwe stukken Bloso even leuk en technisch zijn als de oude die verdwijnen...
Op papier ziet het er goed uit, nieuwe singletracks.
Staat tegenover dat een mooie stuk omloop verdwijnt natuurlijk.
Er worden bomen omgedaan en er komt een stuk natuurgebied bij.
In het verleden werd er telkens gevraagd er stond een fotograaf foto's te nemen waar kunnen we die vinden.
Bij deze kan ik melden,
Foto’s te vinden na onze TT natuurlijk.
http://fotoalbum.seniorennet.be/Goswa/
Zijn ook fotos te zien van andere TT tochten.
(als da niet op tijd is dan weet ik het niet meer).
Bij deze kan ik melden,
Foto’s te vinden na onze TT natuurlijk.
http://fotoalbum.seniorennet.be/Goswa/
Zijn ook fotos te zien van andere TT tochten.
(als da niet op tijd is dan weet ik het niet meer).
-
kever69
- Mountainbiker
Zondag op verkenning geweest op een besneeuwd parcours. Het was zeer goed rijden enkel uitkijken in de afdaling.
Dus in de sneeuw geen probleem. We zullen het weer wat moeten afwachten om te zien wat het met de omloop gaat doen, maar normaal zal het er wel goed bij liggen. Voor de rest geen problemen met het parcours, zag er allemaal goed uit, de tocht komt wel in orde.
Dus in de sneeuw geen probleem. We zullen het weer wat moeten afwachten om te zien wat het met de omloop gaat doen, maar normaal zal het er wel goed bij liggen. Voor de rest geen problemen met het parcours, zag er allemaal goed uit, de tocht komt wel in orde.
Guy-ant ik heb vernomen dat u graag op de foto staat! is iets dat ik opgevangen heb in vorige forums, ik ga u een hint geven fotograaf zal zeker op het gedeelte cylocross circuit staan! dus zeker dit stuk rijden het is zwaar maar geeft voldoening. Ene bijna zeker op de foto.Guy-ant wrote:+1La-Pierre wrote:
En als je niet in de buurt woont en de omgeving niet kent maakt het niet echt uit of het nu een bloso-route is of niet!