Zo 31/01/2010 Huldenberg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
joeke
Mountainbiker

Post by joeke »

johand wrote:heeft er iemand de gps-versie van de 30, 40 of 50km? Heb mij er deze keer niet aan gewaagd, maar zou dat graag binnen een paar maanden wel es doen. Thx
Deze tocht gaat over een aantal privéterreinen. Gelieve hier rekening mee te houden.

Wij hebben ons in ieder geval goed geamuseerd op de 40km.
ikkenick
Mountainbiker

Post by ikkenick »

Dik genoten gisteren van de tocht, paar keer nagenoeg gevallen, telkens zonder erg. Op een paar van de hellingen flink op mijnen adem getrapt, maar ook dat zonder erg.

Ik had mijn gps-ke mee, je kan 't parcour vinden op http://www.gpsies.com/map.do?fileId=mvayftcsvxzfdylu

Bedenk wel dat we regelmatig door prive terrein gereden zijn, dus 't zal niet mogelijk zijn om de track zomaar na te rijden. Maar als inspiratie gaat dat zeker kunnen lukken.

Kijk ook eens naar http://www.gpsies.com/map.do?fileId=ijvtrtleqcssymkq, dat is een tocht die ik eerder deed met ne maat die de streek daar op zijn duimpje kent.

Nick.
CRAPS
Mountainbiker

Post by CRAPS »

Van de organisatie :
Ivm de GPS route = vele stukken gaan over privéterreinen waarbij wij al jaren een goede verstandhouding hebben met de eigenaars. Als we onze tourtocht wensen te behouden langsheen die terreinen #-o , graag dan het nodige respect dat je die stukken niet betreed.
Thx !!!
Apropos : er waren 1001 inschrijvingen, afgaand op het slechte (ook wel leuke) weer mogen we echt wel super content zijn !! Bedankt dus om toch nog zo massaal af te komen !
phille
Mountainbiker

Post by phille »

plaats op jullie site een alternatieve track met publeke paden en communiceer dat verder, het zal de verstandhouding alleen maar ten goede komen !
Post Reply