Zo 31/01/2010 Ingelmunster

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
davy
Mountainbiker

Post by davy »

tram4 wrote:... Na een paar km voelde ik dat er iets mis was met mn pedaal en na een 30 km was hij helemmaal naar de vaantjes. Met het dunne stompje als pedaal ...
was dat aan u dat ik mijn hamer dan geleed heb aan de tweede bevoorrading?
nikd
Mountainbiker

Post by nikd »

Voor mij was het als alternatief voor de wegtraining en ik heb me ook goed geamuseerd. Het parcour was heel goed uitgedokterd en aangepast aan de weersomstandigheden.

Ik dacht dat ik iedere single track tussen Izegem en Ooigem wist liggen omdat ik daar in mijn voorbereiding op de hel van Kasterlee uren heb op getraind, maar bleek dat ik de mooiste van al, de cowboytrack, niet kende.

Ik zal deze volgend jaar zeker vele keren temmen.

Goed gedaan mannen!

Niki
gert scorpio
Mountainbiker

Post by gert scorpio »

het was eindelijk eens een propere tocht,en het laatste stukje van de 52 was de max alhoewel ik ook eerst uit kwam in het centrum,dan maar terug naar het rondpunt gereden om de juiste weg te vervolgen stond daar in het bosje wel kabouterfoto,die me wel een handje heeft toegestoken,dank u, de bomen stonden te dicht of ben ik te dik??Dat was fun,ik denk niet dat er veel die laatste heeeeellllll technische strook hebben bereden.
Kom zeker terug, met dank aan de organsatie
tram4
Mountainbiker

Post by tram4 »

davy wrote:
tram4 wrote:... Na een paar km voelde ik dat er iets mis was met mn pedaal en na een 30 km was hij helemmaal naar de vaantjes. Met het dunne stompje als pedaal ...
ha dat was jij davy, prettige kennismaking
fotokes
http://be.fotoalbum.eu/tram4/a417964/slideshow
filmke volgt
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

gert scorpio wrote: stond daar in het bosje wel kabouterfoto,die me wel een handje heeft toegestoken,dank u, de bomen stonden te dicht of ben ik te dik??Dat was fun,ik denk niet dat er veel die laatste heeeeellllll technische strook hebben bereden.
Kabouterfoto ?? zag ik er zo slecht uit ? :evil:
en nee ge waart niet te dik, noch stonden de bomen te dicht: gewoon veel oefenen op techniek, en de bandendruk aanpassen.
De tracks langs de overzijde zijn een stuk gemakkelijker, en zijn ideaal om te beginnen. Als je iets verder gevorderd bent, kan je dan de andere zijde proberen. En als je denkt dat je een expert bent, rij je alles in omgekeerde richting 8)
I
Voor de liefhebbers: in de zomertocht zitten er nog een stuk meer technische tracks in het parcours
davy
Mountainbiker

Post by davy »

tram4 wrote:
davy wrote:
ha dat was jij davy, prettige kennismaking
fotokes
http://be.fotoalbum.eu/tram4/a417964/slideshow
filmke volgt
Ja aangename kennismaking,

Je filmke... ik heb er al van gehoord...
Mijn vrouwke vroeg me al of het filmke van de grysperre al on-line stond.
Ze stond aan de tweede bevoorrading samen met twee andere dames en ik geloof dat ze daar in momenten voor ambiance gezorgd hebben. :-D
gert scorpio
Mountainbiker

Post by gert scorpio »

cowboy peter wrote:
gert scorpio wrote: stond daar in het bosje wel kabouterfoto,die me wel een handje heeft toegestoken,dank u, de bomen stonden te dicht of ben ik te dik??Dat was fun,ik denk niet dat er veel die laatste heeeeellllll technische strook hebben bereden.
Kabouterfoto ?? zag ik er zo slecht uit ? :evil:
en nee ge waart niet te dik, noch stonden de bomen te dicht: gewoon veel oefenen op techniek, en de bandendruk aanpassen.
De tracks langs de overzijde zijn een stuk gemakkelijker, en zijn ideaal om te beginnen. Als je iets verder gevorderd bent, kan je dan de andere zijde proberen. En als je denkt dat je een expert bent, rij je alles in omgekeerde richting 8)
I
Voor de liefhebbers: in de zomertocht zitten er nog een stuk meer technische tracks in het parcours
nee maar ik had gewoon niemand tussen de bomen verwacht :lol: :oops:
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

De foto's van de toertocht te Ingelmunster zijn gratis te downloaden op www.mtb-you.be
muddymen
Mountainbiker

Post by muddymen »

waar kan men die foto's vinden van de persoon die op de paanders stond
Speleers
Mountainbiker

Post by Speleers »

muddymen wrote:waar kan men die foto's vinden van de persoon die op de paanders stond
Ja, die zou ik ook eens willen zien. Ik heb daar net voor zijn lens de grond gekust ... Toen ik al mijn scheve onderdelen aan het rechtzetten was waren er nog enkele die mijn voorbeeld volgden.
Diene kerel stond daar echt goed opgesteld. Actie was er genoeg. :lol:

btw, voor de rest heb ik me op de 42 km goe gejeund. Mooie tocht, leuke stukken en na al die waterellende goed te rijden. 'k Heb er wel spijt van dat ik op de rotonde in Ingelm. de 52 niet gevolgd heb. Veel fun gemist. Zal voor deze zomer zijn ...

Alle lof voor de organisatie =D>
Post Reply