BIKESPORT ASSE
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
BIKESPORT ASSE
Hello MTB's , heeft iemand ervaringen met de winkel BIKESPORT in Asse , ik heb er momenteel een bestelling lopen en het is al 2 maanden dat deze goederen niet binnen komen. Ik ben over het algemeen redelijk geduldig maar dit vind ik echt niet kunnen.
-
BikingBrecht
- Mountainbiker
Post by BikingBrecht »
Zoekfunctie eens gebruiken, aub.
http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=29158
Veel leesplezier
http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=29158
Veel leesplezier
-
BelAir_500
- Mountainbiker
- Wyky666
- Mountainbiker
ik heb een kleine maand geleden een Joe Blow fietspomp besteld in Bike Sport.
Een 2 weken later had ik ze nog niet gekregen en ben ik eens naar de winkel gereden in Asse. De verkoper zei dat hij wat problemen had met de leverancier. Hij heeft dus men bestelling geannuleerd en me een betere pomp verkocht voor een lagere prijs.
Dus online zou ik niets bestellen voordat ze verhuisd zijn , maar het is zeker de moeite eens langs te gaan om van de kortingen te genieten.
Een 2 weken later had ik ze nog niet gekregen en ben ik eens naar de winkel gereden in Asse. De verkoper zei dat hij wat problemen had met de leverancier. Hij heeft dus men bestelling geannuleerd en me een betere pomp verkocht voor een lagere prijs.
Dus online zou ik niets bestellen voordat ze verhuisd zijn , maar het is zeker de moeite eens langs te gaan om van de kortingen te genieten.
- Steenrijen
- Mountainbiker
Post by Steenrijen »
ik zit met het zelfde probleem ! 2 maanden geleden besteld en betaald maar nog steeds niet ontvangen. E mail beantwoorden doen ze niet. En aan de telefoon word men afgewimpelt met een smoes. Wegblijven bij die gasten!! 
- DodgeW200
- Mountainbiker
Ik ben er onlangs geweest en heb me daar een Garmin edge705 bundle gekocht.
Ze waren heel vriendelijk en hebben me goed geholpen.
Denk dat het tijd is om te verhuizen want je ziet dat de winkel te klein is en er staat veel (aan uit verkoopprijzen).
Bureel was opslagplaats !?
De persoon excuseerde zich er wel voor.
Ik heb ook een kaartje gekregen met daarop
HET NIEUWE ADRES VANAF 1 MAART
Edingsesteenweg 69 1730 Asse
Ze waren heel vriendelijk en hebben me goed geholpen.
Denk dat het tijd is om te verhuizen want je ziet dat de winkel te klein is en er staat veel (aan uit verkoopprijzen).
Bureel was opslagplaats !?
De persoon excuseerde zich er wel voor.
Ik heb ook een kaartje gekregen met daarop
HET NIEUWE ADRES VANAF 1 MAART
Edingsesteenweg 69 1730 Asse
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Bestellingen via de webshop blijken niet altijd even vlot te verlopen (understatement), maar qua service ter plaatse zijn ze op - en top. Bij aankoop van een nieuwe fiets worden er met de glimlach aanpassingen gedaan naar wens van de klant (remmen, zadel, banden, wielen, etc). Qua flexibiliteit is deze winkel voor mij de nummer één in België, en terecht.