Blankenbergse Strand- en Duinenrace 2010

Wedstrijdnieuws over strandraces, ervaringen van deelnemers, foto's van je beachbike,... dit alles heeft ene plaatsje in dti forumonderdeel
Foxy
Mountainbiker

Post by Foxy »

Kheb liever dat het in orde is, dan dat ik tot de dag voordien moet wachten hoe laat ik bvb mijn nummer kan afhalen. En aangezien de organisatie er niet of nauwelijks op in kan gaan zegt het al genoeg. Ook wat betreft die startplaatsen van sommigen zie ik hier heel wat negatieve reacties.
Ik wil hierbij gewoon mijn mening geven en mss kan de organisatie daar in het vervolg wat lessen uit trekken om in het vervolg de mensen wat vroeger op de hoogte te brengen van alle zaken.
Valt mij trouwens op dat vanaf er hier een mening gegeven wordt er direct weer een hele hoop mensen er commentaar op geven terwijl ze er helemaal niets mee te maken hebben.
Last edited by Foxy on Sun 31 Jan 2010 21:08, edited 1 time in total.
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

Laat het er ons op houden dat bij de organisatie van een zulk 'groot evenement' heel wat komt bij kijken. Wat niet wegneemt dat wij als organisatie open staan voor opbouwende punten van kritiek.

Enerzijds willen we de deelnemers zo lang mogelijk de kans geven zich op voorhand in te schrijven, zodat heel de administraieve rompslomp op de dag van de wedstrijd zelf beperkt blijft. Anderzijds heeft dit natuurlijk ook zijn gevolgen voor het verzenden van een aantal 'officiële' docuementen zoals parkingkaart en dergelijke.

Misschien moeten we naar volgende editie toe de voorinschrijvingen maar enkele dagen vroeger afsluiten? Vergeet verder ook niet dat vanaf heden heel wat mensen gans de week in de weer zijn m.bt. de wedstrijd van zondag?

Nog een typ: Hier vind je de uitgebreide breifing terug die naar alle deelnemers wordt verstuurd of inmiddels verstuurd is.
RockShark
Kerstman

Post by RockShark »

@ ka.dee: die link werkt niet bij mij.
Last edited by RockShark on Mon 01 Feb 2010 11:46, edited 1 time in total.
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

RockShark wrote:@ ka.dee: die link werkt niet bij mij.K
Kies met de rechtermuisknop voor 'doel opslaan als'.
Dan gaat het wel...
long fellow
Junior redactielid
Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Post by long fellow »

RockShark wrote:@ ka.dee: die link werkt niet bij mij.K
Gewoon naar onze site gaan en het staat er ...
RockShark
Kerstman

Post by RockShark »

Bedankt!
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

matthias d wrote:Kheb liever dat het in orde is, dan dat ik tot de dag voordien moet wachten hoe laat ik bvb mijn nummer kan afhalen. En aangezien de organisatie er niet of nauwelijks op in kan gaan zegt het al genoeg. Ook wat betreft die startplaatsen van sommigen zie ik hier heel wat negatieve reacties.
Ik wil hierbij gewoon mijn mening geven en mss kan de organisatie daar in het vervolg wat lessen uit trekken om in het vervolg de mensen wat vroeger op de hoogte te brengen van alle zaken.
Valt mij trouwens op dat vanaf er hier een mening gegeven wordt er direct weer een hele hoop mensen er commentaar op geven terwijl ze er helemaal niets mee te maken hebben.
het is reeds de derde editie en het is de derde keer dat het systeem ( trouwens een zeer goed systeem) wordt gebruikt van eerst inschrijven is laag nr is vooraan starten. Als iedereen voor nieuwjaar zou inschrijven dan zou de admin de inschrijvingen nog vroeger kunnen afsluiten. Dan zouden we onze mail etc vroeger krijgen en weet je alles ruim op voorhand. Bij wie ligt dan het "probleem" .... 8)

iedereen is een beetje zenuwachtig en ik ben ook een controlefreak maar net daarom schrijf ik me vroeg in om zeker te zijn van .... En nu op een paar dagen voor de wedstrijd ben ik relax en wacht nog net op mijn P ticket en dat krijg ik ten laatste WOE dus chill people alles komt in orde =D>
long fellow
Junior redactielid

Post by long fellow »

zaskar72 wrote:
matthias d wrote:Kheb liever dat het in orde is, dan dat ik tot de dag voordien moet wachten hoe laat ik bvb mijn nummer kan afhalen. En aangezien de organisatie er niet of nauwelijks op in kan gaan zegt het al genoeg. Ook wat betreft die startplaatsen van sommigen zie ik hier heel wat negatieve reacties.
het is reeds de derde editie en het is de derde keer dat het systeem ( trouwens een zeer goed systeem) wordt gebruikt van eerst inschrijven is laag nr is vooraan starten. Als iedereen voor nieuwjaar zou inschrijven dan zou de admin de inschrijvingen nog vroeger kunnen afsluiten. Dan zouden we onze mail etc vroeger krijgen en weet je alles ruim op voorhand. Bij wie ligt dan het "probleem" .... 8)

iedereen is een beetje zenuwachtig en ik ben ook een controlefreak maar net daarom schrijf ik me vroeg in om zeker te zijn van .... En nu op een paar dagen voor de wedstrijd ben ik relax en wacht nog net op mijn P ticket en dat krijg ik ten laatste WOE dus chill people alles komt in orde =D>
Ge neemt de woorden uit mijn mond Gino
long fellow
Junior redactielid

Post by long fellow »

Beste deelnemers,

Hierbij ons dagelijks weerbericht. :bounce:
Het zand is licht bevroren en er is een matige Westenwind.
Het duinenparcours blijft berijdbaar( geen stuifzand)
Deze morgen is de startaccomodatie geplaatst en tevens de route op het zand naar de aankomstplaats.
Een 3-tal ploeggenoten zien trainen en nog 2 individuen.
Tot morgen voor verdere nieuwsjes. :wink:

Geert en Co

Update van de verwachtingen voor het weekend aan de kust:
vandaag

34%za 06/02

0° | 6°

37%zo 07/02

4° | 7°
driesmuylle
Mountainbiker
Location: Cannondale F29 12 / Trek 8500 08 / Specialized Tarmac 09

Post by driesmuylle »

zijn er mensen die morgenvoor- of namiddag gaan verkennen op het parkoers ? Misschien mensen met wat voorkennis over de route.

op http://www.mumm.ac.be/NL/Models/Operati ... ankenberge zie ik dat je het beste ergens tussen 9 en 12u gaat verkennen, klopt dit ?
Post Reply