nu dacht ik just hetzelfde seBBPokerface wrote:Zeker niet de mooiste tocht die ik al gereden heb, een "oke" is het zeker waard...
Zo 31/01/2010 Brasschaat
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- cheeseman
- Mountainbiker
Allé zeg den dommelMTB duikt nog eens op uit het nietsdommelMTB wrote:goei tochtje !! goed afgepijld (althans de 43 km), bevoorrading in orde, gevaarlijke punten duidelijk gesignaleerd ...
pluim voor de organisatie ... eruit gehaald wat erin zit in deze streek !!
ikke zelf volledig leeg gereden !! Te weinig gegeten voor ik vertrok en dat brak me zuur op ...
Ge moet ni alleen goe eten voor ge vertrekt hé jongen maar ge moet meer trainingskilometerkes doen .
Zo ga ik U dan toch eens hier of daar tegenkomen zeker
grts
Last edited by cheeseman on Mon 01 Feb 2010 12:44, edited 1 time in total.
'k Weet het !cheeseman wrote:Allé zeg den dommelMTB duikt nog eens op uit het nietsdommelMTB wrote:goei tochtje !! goed afgepijld (althans de 43 km), bevoorrading in orde, gevaarlijke punten duidelijk gesignaleerd ...
pluim voor de organisatie ... eruit gehaald wat erin zit in deze streek !!
ikke zelf volledig leeg gereden !! Te weinig gegeten voor ik vertrok en dat brak me zuur op ...
Ge moet ni alleen goe eten voor ge vertrekt hé jongen maar ge moet meer trainingskilometerkes doen .
Zo ga ik U dan toch eens hier of daar tegenkomen zeker
grts
Heb ondertussen goede voornemens (da's al een begin hé) ... alleen nog trachten uitgevoerd te krijgen ...
Ben ook een beeteke op zoek naar een bike-partner (beginner - zoals ik) om een beetje gestimuleerd(er) te geraken ...
-
kiekefretter 2
- Mountainbiker