Same for me. Hou van sneeuw en uitdagingen maar de vele aangereden sporen maakten het vantijd onverwacht glad. Ben in een afdaling op mijn kl§te gegaan door de zijkant van een bevroren spoor te raken. Serieuze laag vernis van mijn linker scheenbeen af! Had mijn banden thans al vrij plat gelaten. Denk dat mijn Ritchey Z-max banden niet zo geschikt zijn voor dit weer. Heb thans nog verschillende sneeuwtochten gereden deze winter en weinig last van gehad.
Voor de rest prima gepijlt, bevoorrading OK. Hoeveel volk is er opgedaagd trouwens?
Voor diegenen die het niet wisten, jullie hebben een stukje van het veldrit parcour van de Superprestige in Zonhoven van 7/2/10 gereden. Dat was tussen die houten paaltjes door in de Heide en langs de grote zandkuil!
Er zijn na ±1 km foto's gemaakt. Weet iemand waar en wanneer deze gepost worden?
Trouwens grappig dat die fotograaf probeerde iedereen te fotograferen en ook nog een visitekaartje te geven. Dat lukt natuurlijk niet als er een bende of sliert passeert.
Als ik het zo lees mag ik me gelukkig prijzen dat we om 8u30 vertrokken zijn: wij hebben ons goed geamuseerd, ook op den Teut: was zeker nog te doen toen wij er kwamen...
vandaag ook voor de eerste keer mijn cannondale eens degelijk gebruikt, was mijn eerste toertocht, heb de fiets nu een paar weken en ik moet zeggen, dat het super fijn is, wel nog super veel aan mijn conditie werken maarja iedereen komt van nul hé
prachtige tocht in een mooie omgeving, een thuisrit voor mij (woon op 5 KM vd start, dus ik kende vele wegen. Maar had dadelijk door dat sommige stukken enorm gevaarlijk glad waren, vooral de afdalingen waren echte schaatspistes. Hopelijk zijn er geen slachtoffers gevallen. Mij toch kunnen recht houden, maar toch een aantal keren voet aan de grond moeten zetten.
Een dikke duim voor de organisatie, want met dit weer is dit niet gelachen Had de indruk dat er iets minder volk was omwille vd winterprik...
Bij de start Tom Boonen en Maarten Wijnands ook nog gezien en blijkbaar zijn ze alletwee ook nog gelijktijdig tegen de vlakte gegaan, dit had ik gehoord bij de bevoorrading.