Za 30/01/2010 Kattenbos / Lommel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Vissie2
Mountainbiker

Post by Vissie2 »

Ik wil toch ook nog wel eens zeggen, tussen de negatieve commentaar door, dat het parcours op zich echt prachtig was!! En dat is toch voor mij de hoofdzaak om voor een tocht al dan niet te kiezen.

Ik vond het een schitterende streek met heel leuke singletracks en boswegen!
zandbiker
Mountainbiker

Post by zandbiker »

@ biker 67: Dat begrijp ik wel dat jij voor gruitrode beslist. Je bent natuurlijk iemand van de organisatie éh LMTB
will10
Mountainbiker

Post by will10 »

Graag had ik geweten of de man van Herentals in de organisatie zit aldaar , anders zou ik willen zeggen maak op een andere manier reclame voor de tocht in Herentals want eigen stoef ............!!
Dit berichtje was mischien niet nodig maar ik moest er vanaf .
patje !!!!
Mountainbiker

Post by patje !!!! »

Iets na twee vertrokken , toch iets na het begin op het stuk langs het spoor , vrij glad , amaai , had 33 km teller , dat viel tegen , tocht op zich al zoveel keer gereden , mooi tochtje toch wel.
Als het waar is van die gast met zen jachtgeweer , amaai , waar gaat het naartoe !!!
DOXX
Mountainbiker

Post by DOXX »

wij zijn vertrokken om 14.15u en hebben niets dan fun gehad op een valpartij na in de 1e km na start langs spoor, voor mij persoonlijk was 33 km lang genoeg na 3 dagen buikloop en andere ongemakken, al bij al toch redelijk hard gereden met gem 23.7 kmu

omloop was lekker technisch, daarbij is in de sneeuw rijden altijd fun :P

en fiets was helemaal niet zo vuil als ik had vermoed :-D
Guidoker
Mountainbiker

Post by Guidoker »

Als organisator van de TT volgende zaterdag 6 februari in Balen Keiheuvel toch een belangrijke bedenking bij de organisatie in Kattenbos: het zal je maar overkomen dat je dat weer voorgeschoteld krijgt. Het slagen van een TT hangt voor een niet onbelangrijk deel af van de weersomstandigheden. Het kan wel zijn dat er fouten gebeurd zijn bij de organisatie zelf, maar aan de weersomstandigheden kan de organisator zelf niets doen. Wij zijn zelf 1 jaar onze 4 sterren bij Fietspromo kwijt geraakt omdat het een hele week zodanig geregend had dat ons anders prachtig parcours niet te berijden was. Volhouden, want zonder organisatoren kunnen wj MTBers ons niet amuseren met onze geliefde sport :wink:
patje !!!!
Mountainbiker

Post by patje !!!! »

Guidoker wrote:Als organisator van de TT volgende zaterdag 6 februari in Balen Keiheuvel toch een belangrijke bedenking bij de organisatie in Kattenbos: het zal je maar overkomen dat je dat weer voorgeschoteld krijgt. Het slagen van een TT hangt voor een niet onbelangrijk deel af van de weersomstandigheden. Het kan wel zijn dat er fouten gebeurd zijn bij de organisatie zelf, maar aan de weersomstandigheden kan de organisator zelf niets doen. Wij zijn zelf 1 jaar onze 4 sterren bij Fietspromo kwijt geraakt omdat het een hele week zodanig geregend had dat ons anders prachtig parcours niet te berijden was. Volhouden, want zonder organisatoren kunnen wj MTBers ons niet amuseren met onze geliefde sport :wink:
Groot gelijk - goed gezegd !!
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

:off:
Guidoker wrote:Wij zijn zelf 1 jaar onze 4 sterren bij Fietspromo kwijt geraakt omdat het een hele week zodanig geregend had dat ons anders prachtig parcours niet te berijden was.
4 sterren kwijt?
dat is toch maar een beoordeling van de kalender

voor mij heeft jullie tt niets afgedaan
als rijder merkt ge geen achteruitgang
jullie zijn nog altijd even top als voorheen =D>
Michaël
Mountainbiker

Post by Michaël »

Guidoker wrote:Als organisator van de TT volgende zaterdag 6 februari in Balen Keiheuvel toch een belangrijke bedenking bij de organisatie in Kattenbos: het zal je maar overkomen dat je dat weer voorgeschoteld krijgt. Het slagen van een TT hangt voor een niet onbelangrijk deel af van de weersomstandigheden. Het kan wel zijn dat er fouten gebeurd zijn bij de organisatie zelf, maar aan de weersomstandigheden kan de organisator zelf niets doen. Wij zijn zelf 1 jaar onze 4 sterren bij Fietspromo kwijt geraakt omdat het een hele week zodanig geregend had dat ons anders prachtig parcours niet te berijden was. Volhouden, want zonder organisatoren kunnen wj MTBers ons niet amuseren met onze geliefde sport :wink:
Goed gezegd! =D> Laat met jullie tocht de lente maar aankomen.
Bruce Wayne
Mountainbiker

Post by Bruce Wayne »

wij hebben ons ook goed geamuseerd, veel valpartijen gezien ook gehoopt dat sommige zouden vallen, 32 km was voor ons genoeg, we waren blij dat we konden gaan. In keienheuvel ben ik ook eens geweest en dat was echt de moeite, naar herenthals ga ik ook niet(gruitrode is veel dichterbij)
Post Reply