Zo 31/01/2010 Kiewit / Hasselt - Nu met film !
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Trude
- Mountainbiker
Was idd een fijn tochtje. Mijn allereerste ever (heb mijn fiets pas 14 dagen) en ik moet zeggen: dat smaakt naar meer.
Heb er wel een heel deel zien vallen (den deze trouwens ook op een spekglad recht stuk) want het parcours lag er toch wel heel gevaarlijk bij op sommige plaatsen, sommige afdalingen waren echt slippy.
Voor de rest: alles fijn geregeld en ik kom zeker volgend jaar terug.
Trude
Heb er wel een heel deel zien vallen (den deze trouwens ook op een spekglad recht stuk) want het parcours lag er toch wel heel gevaarlijk bij op sommige plaatsen, sommige afdalingen waren echt slippy.
Voor de rest: alles fijn geregeld en ik kom zeker volgend jaar terug.
Trude
- LaGamuza
- Mountainbiker
Ik vond het een leuk tochtje (ik had 42,1km bij binnenkomst),alles OK, bevoorrading was in orde en de organisatie had zelfs de pijltjes van fietspromo gemodificeerd (fluo richtingspijltje aangebracht) wat die dingen veel duidelijker maakten
. Op enkele plekken was het natuurlijk effe schuiven geblazen maar met deze omstandigheden kun je niets anders verwachten, heel toffe voormiddag gehad en zeker tot volgend jaar.

-
Killepitsch
- Mountainbiker
Gereedschapsbidon verloren
Post by Killepitsch »
Denk dat ik op de teut tijdens een val mijn bidon met gereedschap heb verloren, iemand gezien ?
- Ghost-biker
- Mountainbiker
- Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Post by Ghost-biker »
vrij laat vertrokken, en daardoor op de heide 1 grote schaatsbaan
De delen in het bos waren dan weer wel goed berijdbaar. Heb in het verleden reeds veel goeds horen vertellen over deze TT, daarom hier eens komen rijden. Zaten mooie stukken in, maar ook veel stukken "rechtdoor". Een pijltje meer op de lange stukken had wel gemogen (of ik heb ze door de sneeuw niet gezien
). Had er wat meer van verwacht, maar heb me toch wel geamuseerd
Voor de rest veel valpartijen gezien, hoop dat niemand zich erg gekwetst heeft!
Ik ben vandaag om 9.30 uur vertrokken. Ik was van plan om de 40 km te rijden, maar door de gladheid heb ik uiteindelijk voor de 30 km gekozen.
Door de aangereden sneeuw was het vooral op de Teut spekglad, en liep het voor geen meter. Na de bevoorrading richting Bokrijk ging het een stuk beter en was de zon ook al wat meer van de partij. Voor mij was het een leuke tocht door de sneeuw De winter heeft zijn kuren en daar moeten we ons aan kunnen aanpassen.
.
Een pluim voor de organisatie, alles dik in orde.
Door de aangereden sneeuw was het vooral op de Teut spekglad, en liep het voor geen meter. Na de bevoorrading richting Bokrijk ging het een stuk beter en was de zon ook al wat meer van de partij. Voor mij was het een leuke tocht door de sneeuw De winter heeft zijn kuren en daar moeten we ons aan kunnen aanpassen.
- patje !!!!
- Mountainbiker
Post by patje !!!! »
Vind dit een van de mooiste tt van fietspromo , maar na de ijsbaan van kattenbos gister had ik er niet veel zin in om nog eens zo voorzichtig te moeten rijden , see you next year !
Ook tegen half tien vertrokken en dus zelfde parcourTonny V wrote:Ik ben vandaag om 9.30 uur vertrokken. Ik was van plan om de 40 km te rijden, maar door de gladheid heb ik uiteindelijk voor de 30 km gekozen.
Door de aangereden sneeuw was het vooral op de Teut spekglad, en liep het voor geen meter. Na de bevoorrading richting Bokrijk ging het een stuk beter en was de zon ook al wat meer van de partij. Voor mij was het een leuke tocht door de sneeuw De winter heeft zijn kuren en daar moeten we ons aan kunnen aanpassen..
Wel heel mooi met sneeuw en op den teut een technische uitdaging met twee schuivers tot gevolg