Zo 31/01/2010 Ingelmunster
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- MTBSDVD83
- Mountainbiker
om 8u45 vertrokken voor de 42 km. Alles was dik in orde met hier en daar tocht een serieuze ijsplek vooral rond de tweede bevoorrading. Toch een mooi tocht samen gestoken voor in deze weersomstandigheden.
Ik kom zeker nog terug, tot de volgende.
KWB T’Gaverke (Waregem) organiseert op Zondag 14 februari 2010 de 6de Waterhoek Montainbiketocht
Ik kom zeker nog terug, tot de volgende.
KWB T’Gaverke (Waregem) organiseert op Zondag 14 februari 2010 de 6de Waterhoek Montainbiketocht
-
levensgenieter
- Mountainbiker
Post by levensgenieter »
Ook afgekomen en de 42 km gereden. Soms gekozen voor de gemakkelijkste route, aangezien ik de streke vrij goe ken. Hier en daar was het nog gevaarlijk glad op de weg.De dooi in de late voormiddag deed het parcours wel van een pelleke modder voorzien.
Brigandsbikers, bedankt voor de aangename voormiddag.
Groeties
Brigandsbikers, bedankt voor de aangename voormiddag.
Groeties
- horny devil
- Mountainbiker
Post by horny devil »
ook de 42 afgelegd twas nogal gevaarlijk en maar
om niet te vallen bij eerste bevoorading banden veel gelost en toen stukken beter toch vele valpartijen gezien hopelijk is iedereen er goed van afgekomen wel zeer mooie tocht
tot volgend jaar enne waar komen de fotos
- KUBA
- Mountainbiker
- Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL
Is genoteerddavy wrote:Volgende keer mag je gerust eens in de zaal binnenwippen.KUBA wrote:(Deels) gezien en goedgekeurd![]()
@ KoenV en Cowboy , aangename kennismaking
Het vat was al aangesloten dus kon je ook al een apres toevoegen na je tochtje.![]()
Ik heb je zien rijden op de lus ven de 30km toen ik bordjes rondreed om borden bij te plaatsen deze namiddag.
T'ja met m'n fluo kaderke en dito remmekes is't moelijk om niet op te vallen he , k'hoop dat er niemand lasogen aan overgehouden heeft
- Speedy Biker
- Mountainbiker
Post by Speedy Biker »
Vandaag gestart samen met Frederik voor een TT in eigen streek.
Proficiat aan de parcoursbouwers! Bereidbaarheid was top! Hier en daar een ijsplekske maar dat hoort er bij met dees temperaturen! Maar vooral enkele mooie nieuwe aanwinsten rond de paanders en als top het nieuwe offroad stuk vanaf de manege aan de ringbrug (start extra lus 52km) was magnifique!!! Wat het bordje "zéééér tecnisch" al deed vermoeden trouwens
. Nooit gedacht dat ik de "picolo" zou nodig hebben in Ingelmunster...
Moe maar voldaan nog een apres'ke gehouden met Moozemeiske, Frederik en Mr. T zijn broer en uiteraard mn eigen vrouwke en zoon
Met 65km op teller en een gemiddelde van 22.7 thuis gearriveerd en genoten van een lekker douche'ke.
Tot volgend jaar (of van de zomer
)
Speedy
Proficiat aan de parcoursbouwers! Bereidbaarheid was top! Hier en daar een ijsplekske maar dat hoort er bij met dees temperaturen! Maar vooral enkele mooie nieuwe aanwinsten rond de paanders en als top het nieuwe offroad stuk vanaf de manege aan de ringbrug (start extra lus 52km) was magnifique!!! Wat het bordje "zéééér tecnisch" al deed vermoeden trouwens
Moe maar voldaan nog een apres'ke gehouden met Moozemeiske, Frederik en Mr. T zijn broer en uiteraard mn eigen vrouwke en zoon
Met 65km op teller en een gemiddelde van 22.7 thuis gearriveerd en genoten van een lekker douche'ke.
Tot volgend jaar (of van de zomer
Speedy
Supertocht gereden vandaag. Om 7.45 samen met tjetten bloelingk vertrokken met de fiets vanuit Roeselare. Aan de start samen met Bushrider en tjetten vertokken voor de 52km. Nog Gregory en zn neef gezien maar deze gingen voor een eigen afstand, we moesten dus niet wachten. Dat het glad was hadden we snel in de smiezen, maar dat was ook een zegen na de nattigheid van deze laatste weken. Na een paar km voelde ik dat er iets mis was met mn pedaal en na een 30 km was hij helemmaal naar de vaantjes. Met het dunne stompje als pedaal toch nog de mooie technische stroken kunnen doen. Ondertussen had tjetten ons verlaten omdat hij wat vroeger thuis moest zijn, spijtig want hij heeft veel moois overgeslagen. Bij de aankomst nog roeselarenoare en zn neef gezien en nen hot dog en rooien naar binnen gewerkt. Marc had de goedheid mij naar huis te brengen, ik had genoeg van mn pedaal. Een prachtige tocht mannen. Bedankt aan alle medewerkers
Ik moet nog aan mn filmpje werken en dat komt tegen het eind van de week on-line
http://users.telenet.be/de_grysperre/home.html[/url]
Ik moet nog aan mn filmpje werken en dat komt tegen het eind van de week on-line
http://users.telenet.be/de_grysperre/home.html[/url]
Na een intermezzo van een paar weken, deze morgen weer een herhaling van wat we de afgelopen winter al een paar keer voorgeschoteld kregen: bevroren ondergrond met gevaarlijke spoorvorming en talrijke gevaarlijke schaatszones. Maar niet getreurd, ook deze keer er het beste van gemaakt, overal rechtgebleven en met volle teugen genoten van de 52
. Soms wel eens een pijltje te laat gezien en aan de splitsing van de 42 en 52, verkeerd gereden richting centrum. Maar dat zal wel niet aan de slechte bepijling gelegen hebben maar aan het feit dat de oogskes steeds naar beneden gericht waren om de ijsplekskes tijdig te zien.
Absolute climax kwam op het einde met de technische en zeeeeeer technische passages ... en CP maar fotookes trekken
Gelukkig nergens op m'n bek gegaan. Op het einde waren veel stroken toch al redelijk ontdooid, goed werkende bikewash was dus meer dan welkom.
Tot de volgende!
Absolute climax kwam op het einde met de technische en zeeeeeer technische passages ... en CP maar fotookes trekken
Tot de volgende!
- muddymen
- Mountainbiker
gisteren gestart voor de 42km moet zeggen zeer mooie tocht gereden als man van de streek was het eens iets anders om in de sneeuw te rijden .
een paar nieuwe stukken leren kennen op de paanders
bevoorrading was ok bepijling ook slechts 1x misreden maar al bij al zeer geslaagd
een paar mensen met hun "salle a manger" tegen de grond zien gaan en dan nog mensen die het vertikken om met een helm rond te rijden . terwijl ik dacht dat op de flyer stond HELM VERPLICHT
. Zolang er niets gebeurd is het goed maar met dit weer is het wel aan te raden zeker voor de kinderen.
voor de rest brigandsbikers doe zo verder

een paar nieuwe stukken leren kennen op de paanders
bevoorrading was ok bepijling ook slechts 1x misreden maar al bij al zeer geslaagd
een paar mensen met hun "salle a manger" tegen de grond zien gaan en dan nog mensen die het vertikken om met een helm rond te rijden . terwijl ik dacht dat op de flyer stond HELM VERPLICHT
voor de rest brigandsbikers doe zo verder