bikers for haïti tocht oostvlaanderen

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
MC Staf
Mountainbiker

Post by MC Staf »

Tgho ja kkan da morgen nekeer gaan vragen of dak geen ontbijtkoeken krijg. En ik zal morgen ook met de pappie meegaan naar de colruyt en vragen ofk nix mag meenemen.

grtz Staf
MC Anthony
Mountainbiker

Post by MC Anthony »

ik ben derjuist bij de colruyt in Haaltert geweest, en de gerant ging me morgen terugbellen. Ze was er ni deze namiddag. wafelkes of een paletje aquarius vragen ? :bounce:
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

MC Anthony wrote:ik ben derjuist bij de colruyt in Haaltert geweest, en de gerant ging me morgen terugbellen. Ze was er ni deze namiddag. wafelkes of een paletje aquarius vragen ? :bounce:
Aquarius zou ook super zijn.
Ben er over aant denken om (eventueel) onderweg met 'iets' klaar te staan. Dat ik bvb. met de auto ergens ga staan met nog wat koekjes en drank.
Als iemand aan drank kan geraken... doe maar hé
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

gutendag mein freunde :lol:

momenteel vertoef ik niog steeds in de regionen van Zell Am See en wachtende op mijn taxi terug naatr Belgie waar ik morgen in gentbrugge zal aankomen.

Ik heb snel de paginas doorgelezen en gaat het nu een bepijlde tocht of een begeleide tocht worden aanstaande zondag ??

Ik moet volgende week zaterdag wel weken dus ik weet dus ook niet om welk uur jullie die verkenningstocht van plan zijn, was het morgen om 13h dat jullie samen kwamen in erembodegem sporthal ??

tot strks 17h kan ik nogs ens komem piepen ( is een openbare pc dat ik gebruik die voor iedereen beschikbaar is )

MaC'Red :lol:
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

MaC'Red wrote:gutendag mein freunde :lol:

momenteel vertoef ik niog steeds in de regionen van Zell Am See en wachtende op mijn taxi terug naatr Belgie waar ik morgen in gentbrugge zal aankomen.

Ik heb snel de paginas doorgelezen en gaat het nu een bepijlde tocht of een begeleide tocht worden aanstaande zondag ??

Ik moet volgende week zaterdag wel weken dus ik weet dus ook niet om welk uur jullie die verkenningstocht van plan zijn, was het morgen om 13h dat jullie samen kwamen in erembodegem sporthal ??

tot strks 17h kan ik nogs ens komem piepen ( is een openbare pc dat ik gebruik die voor iedereen beschikbaar is )

MaC'Red :lol:
Hey MaC'Red,

Het wordt een begeleide tocht. We hebben deze middag onze koppen bijeengestoken en een paar dingen moeten nog geregeld worden.

Volgende week zaterdag gaan een paar mensen de ronde nog rijden. Woensdag zetten we de route publiek beschikbaar, zodat mensen dze eventueel al op hun GPS kunnen zetten. Als ze tijdens de rit uit de groep mochten vallen of ze willen sneller rijden, dan hebben ze de route...

Ikzelf ga de route niet meerijden. Nog te veel last en ik ga de ganse dag de rondes proberen in goede banen leiden en alle andere dingen die te doen zijn op mij nemen...

Ik dacht me te herinneren dat jij dinsdag de route kon/gaat rijden ?

We zijn eigenlijk nog op zoek naar begeleiders van de rondes. Mocht er te veel volk zijn moeten we rondes toevoegen met andere begeleiders.
Die begeleiders moeten de route voordien al gereden hebben. Dus als je nog mensen weet die willen meerijden én ze kunnen zaterdag mee gaan verkennen... laat maar weten.

Ik stuur straks al de routes door naar iedereen via e-mail...
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

wel ik ga eerst kijken wat het weerbericht zegt natuurlijk voor ik dinsdag ga uitpakken, nu ik de sneeuw gewoon ben zal ik terug moeten wennen aan het regenachtige belgie zeker ??

bij deze mijn laatste bericht want mijne taxi staat te wachten, see ya @ belguim and thank u all

MaC'Red 8)
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

zo, ik zit terug thuis voor mijn eigen pc terug, ik dank IEDEREEN die tijdens mijn afwezigheid vlijtig heeft doorgewerkt aan de actie. Was er aanstaande zaterdag nog een verkenningstocht gepland ??
Ik werk zaterdag al terug dus als die rit er is kan ik pas vanaf 15h ( wat marge genomen indien overuren ).

Kan ik nog iets doen trouwens ?? was er vandaag om 13h ook geen gesprek of iets in erembodegem of was dat gisteren ??

MaC'Red 8)
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

Het is hier een beetje wissel van de wacht met MaC'Red, want morgen ben ik weg gaan skieën =P~

Ik heb gisteren voor de eerste keer sinds 10/11 nog eens op mijn fiets gezeten en het ging traaag, dus ik denk dat ik mij ga aansluiten bij de groep van 11u (tenzij ze hier thuis liever om 10u vertrekken), maar ik ga zeker geen kop ofzo kunnen doen. Ik kan wel bij de groep waar ik mee meerijd proberen het midden te doen ofzo, maar ik ga dat niet als "officieel jobke" opschrijven, want het zal ervan afhangen hoe goed mijn stijve spieren een weekje skieën overleven #-o

Maar ik kom alleszins meerijden!!

Vrijdagavond ben ik weer terug, dus ik zal dan ook direct mijn mail checken, voor het geval er daar nog vragen zijn toegekomen.

Tot volgende week & keep up the good work! :wink:
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

Haaike wrote:Het is hier een beetje wissel van de wacht met MaC'Red, want morgen ben ik weg gaan skieën =P~

Ik heb gisteren voor de eerste keer sinds 10/11 nog eens op mijn fiets gezeten en het ging traaag, dus ik denk dat ik mij ga aansluiten bij de groep van 11u (tenzij ze hier thuis liever om 10u vertrekken), maar ik ga zeker geen kop ofzo kunnen doen. Ik kan wel bij de groep waar ik mee meerijd proberen het midden te doen ofzo, maar ik ga dat niet als "officieel jobke" opschrijven, want het zal ervan afhangen hoe goed mijn stijve spieren een weekje skieën overleven #-o

Maar ik kom alleszins meerijden!!

Vrijdagavond ben ik weer terug, dus ik zal dan ook direct mijn mail checken, voor het geval er daar nog vragen zijn toegekomen.

Tot volgende week & keep up the good work! :wink:
Hier sie ons Haaike :wink: , eerst en vooral veeeeel plezier ginds ( waar ga je ?? ) en breek niks als het even kan. De eerste 2 à 3 dagen ben je wat stram maar nadien kan het enkel verbeteren hoor.

MaC'Red 8)
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

MaC'Red wrote:Hier sie ons Haaike :wink: , eerst en vooral veeeeel plezier ginds ( waar ga je ?? ) en breek niks als het even kan. De eerste 2 à 3 dagen ben je wat stram maar nadien kan het enkel verbeteren hoor.

MaC'Red 8)
We gaan naar Anould in de Vogezen & skieën zelf zal in Gerardmer zijn (en evt. in La Bresse, maar we gaan maar voor 4 dagen en dan is Gerardmer normaal wel voldoende). Het is ginder wel niet zo spectaculair als in de Alpen, maar het is voor mij nog maar de tweede keer dat ik ga skieën, dus dat is meer dan genoeg. En ja, eerste 2 à 3 dagen stram, dat wil dus zeggen stram tijdens de tocht he :wink:

On topic: die vergadering in Erembodegem was inderdaad gisteren, maar ik was er zelf niet bij (al andere plannen), dus ik kan niet zeggen wat er daar besproken is.
Post Reply