Za 30/01/2010 Kattenbos / Lommel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
LMTB
Mountainbiker

Post by LMTB »

big-Mac wrote:Ik de voorzitter van MTB-kattenbos wil even duidelijk maken dat wij niets met deze tocht te maken hebben.

Wat zandbiker insinueerd is dus niet waar. In het verleden deden wij het uitpijlen van deze tocht. Maar dat is dus duidelijk voorbij.
In het verleden waren er geen problemen bij de uit pijling van deze of onze tocht.

Men komt hier nog eens terug op het afgelasten van onze tocht op 26-12-09. Ik heb vandaag enkel positieve reacties gehad omtrend onze beslissing. Wij hadden het ook liever anders gezien.
Ik moet Dirk hier gelijk geven MTB KATTENBOS had niets met deze organisatie te maken.

Door omstandigheden hebben we vandaag zeer vroeg zelfs begonnen met uitpijlen en inderdaad de grote toer was te kort (een boswerker heeft een stuk van het parcours omspannen met prikkeldraad)
, en ook rekening houdend met de veiligheid van de tourtocht rijders. (of gaan jullie liever onderuit met de nodige beschadigingen en materiaalschade (dan wordt er ook kritiek gegeven)
ik hoop volgend jaar dat deze euvels weggewerkt zijn.

Bedankt aan de 606 dapperen die in het prachtige sneeuwlandschap hebben gereden
Tonny V
Mountainbiker

Post by Tonny V »

Ik ben vandaag om 13.50 uur vertrokken en heb geen probleem met de uitpijling gehad. De rit was inderdaad 7 km te kort wat spijtig is maar we mogen toch ook niet te negatief zijn. Het parcours was volgens mij goed berijdbaar en de bevoorrading was ook dik ok. Als de weergoden ons vandaag iets minder goed gezind waren, was het misschien helemaal niets geweest!!! :-?
LMTB
Mountainbiker

Post by LMTB »

Tonny V wrote:Ik ben vandaag om 13.50 uur vertrokken en heb geen probleem met de uitpijling gehad. De rit was inderdaad 7 km te kort wat spijtig is maar we mogen toch ook niet te negatief zijn. Het parcours was volgens mij goed berijdbaar en de bevoorrading was ook dik ok. Als de weergoden ons vandaag iets minder goed gezind waren, was het misschien helemaal niets geweest!!! :-?
=D>
LMTB
Mountainbiker

Post by LMTB »

Trekboy wrote:De aller, aller slechtste tt sinds jaren !!!

Geen sfeer, slechte afpijling, 10 km tekort, etc...

RONDUIT: BARSLECHT

Ze zouden eens moeten komen kijken in Herentals op 27/2, dan
kunnen ze nog iets bijleren.

:evil:
Volgende keer gebroken botten en dan zien
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

het verhaal van de witte pijltjes klopt inderdaad,
maar daar kan de organisator niet aan doen

vertrokken om 13u30, parcours volgen was niet moeilijk
gewoon de sporen volgen, nergens verkeerd gereden

bevoorrading was prima

inderdaad, na een 32 km terug aan de start
maar geen nood, terug gestart en de leukste stukken opnieuw gereden
uiteindelijk 45km
Roel K
Mountainbiker

Post by Roel K »

Beny wrote:het verhaal van de witte pijltjes klopt inderdaad,
maar daar kan de organisator niet aan doen

vertrokken om 13u30, parcours volgen was niet moeilijk
gewoon de sporen volgen, nergens verkeerd gereden

bevoorrading was prima

inderdaad, na een 32 km terug aan de start
maar geen nood, terug gestart en de leukste stukken opnieuw gereden
uiteindelijk 45km

+1 daar sluit ik me helemaal bij aan 8)
Hugo Vanduffel
Mountainbiker

Post by Hugo Vanduffel »

Gevonden op de tourtocht in Lommel Kattenbos op zaterdag 30-01-2010 - een mooi regenjasje in een rond zakje.
Afspraak maken en ophalen bij Hugo Vanduffel in Peer - 011-632335
DINDERIDO
Mountainbiker

Post by DINDERIDO »

Granny wrote:trekboy zegt:
De aller, aller slechtste tt sinds jaren !!!

kunnen ze nog iets bijleren
Zulk een negatieve reactie is voor mij al voldoende om te besluiten op 27/2 Herentals links te laten liggen.
Voor ik verdere commentaar geef op deze tocht , wacht ik liever nog even de reactie af van de inrichter. Ik rij al jaren de toertocht van deze inrichter en tot op heden was het altijd goed ( voor zover ik mij herinner kreeg deze tocht ooit 4 sterren). Ik ben benieuwd welke redenen de organistor kan aanhalen voor de onvolkomenheden die er vandaag inderdaad waren.
Wat deze inrichter vandaag is overeenkomen, kan misschien iedere inrichter ooit overkomen . Zeg nooit "nooit".

Dit buiten beschouwing gelaten : ik heb 31 km gereden en ik heb mij zeer goed geamuseerd

We zijn vandaag ook in Lommel-Kattebos komen mtb'en wel rond twee uur vertrokken en ons toch vermaakt op dit parkoers.Alleen spijtig van de afstand maar voor de rest was alles ok.En zoals al aangehaald door Granny als je op een ander forum op zo'n negatieve manier reklame moet maken voor de tocht van vandaag hoeft het in Herentals voor ons ook niet.
Last edited by DINDERIDO on Sun 31 Jan 2010 08:46, edited 1 time in total.
roland
Mountainbiker

HD video opname van de toertocht

Post by roland »

Heb weer met mijn camera gereden. Helaas was ik mijn vergeten de video's van de vorige toer eraf te halen zodat ik niet de volle tocht heb kunnen filmen.

Resultaat staat hier:
http://www.youtube.com/view_play_list?p ... C64E1397CE

Vergeet niet rechtsonder in de player 720p te selecteren om het in HD kwaliteit te zien.
biker67
Mountainbiker

Post by biker67 »

DINDERIDO wrote:
Granny wrote:trekboy zegt:
De aller, aller slechtste tt sinds jaren !!!

kunnen ze nog iets bijleren
Zulk een negatieve reactie is voor mij al voldoende om te besluiten op 27/2 Herentals links te laten liggen.
Voor ik verdere commentaar geef op deze tocht , wacht ik liever nog even de reactie af van de inrichter. Ik rij al jaren de toertocht van deze inrichter en tot op heden was het altijd goed ( voor zover ik mij herinner kreeg deze tocht ooit 4 sterren). Ik ben benieuwd welke redenen de organistor kan aanhalen voor de onvolkomenheden die er vandaag inderdaad waren.
Wat deze inrichter vandaag is overeenkomen, kan misschien iedere inrichter ooit overkomen . Zeg nooit "nooit".

Dit buiten beschouwing gelaten : ik heb 31 km gereden en ik heb mij zeer goed geamuseerd[/quote

We zijn vandaag ook in Lommel-Kattebos komen mtb'en wel rond twee uur vertrokken en ons toch vermaakt op dit parkoers.Alleen spijtig van de afstand maar voor de rest was alles ok.En zoals al aangehaald door Granny als je op een ander forum op zo'n negatieve manier reklame moet maken voor de tocht van vandaag hoeft het in Herentals voor ons ook niet.
:evil: +1 zal op die dag zeker voor Gruitrode kiezen
Post Reply