@ KoenV en Cowboy , aangename kennismaking
Zo 31/01/2010 Ingelmunster
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
net terug van laatste testen.....
tap werkt goed ,wk scherm ook ,hopelijk goed weer morgen.
overal waar mogelijk hebben we ploetertoestanden vermeden.vince 78 wrote:is het overal redelijk berijdbaar,toestanden ala kluisbergen wil ik niet meer meemaken...
Het parcours is ENORM ontworpen op berijbaarheid.
Zo hebben we vb deze namiddag nog nagezien wat de beste keuze was voor klein zwitserland en daar het maximum uitgehaals volgens de huidige toestand.
op een andere plaats werd een totaal vernield pad (tractorsporen) omgeleid over een goedbollend gerooid maisveld ernaast.
Waarschijnlijk wel maar anderzijds werd deze namiddag getestreden en er was toen flinke dooi.pjer wrote:De thermometer is goed zijn werk aan het doen !!! Op die manier zal het wel een beetje koud zijn maaaaar wel berijdbaar.
Hoop ik ...
Conclusie was toen al dat het berijdbaar bleef endat er geen overdreven moddertoestanden waren nietetgenstaande de regen van deze week.
Volgende keer mag je gerust eens in de zaal binnenwippen.KUBA wrote:(Deels) gezien en goedgekeurd![]()
@ KoenV en Cowboy , aangename kennismaking
Het vat was al aangesloten dus kon je ook al een apres toevoegen na je tochtje.
Ik heb je zien rijden op de lus ven de 30km toen ik bordjes rondreed om borden bij te plaatsen deze namiddag.
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
- gert scorpio
- Mountainbiker