Zo 31/01/2010 Ingelmunster

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

(Deels) gezien en goedgekeurd 8)

@ KoenV en Cowboy , aangename kennismaking :wink:
pjer
Mountainbiker

Post by pjer »

De thermometer is goed zijn werk aan het doen !!! Op die manier zal het wel een beetje koud zijn maaaaar wel berijdbaar.
Hoop ik ...
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

net terug van laatste testen..... :oops: :oops: tap werkt goed ,wk scherm ook ,hopelijk goed weer morgen.
davy
Mountainbiker

Post by davy »

vince 78 wrote:is het overal redelijk berijdbaar,toestanden ala kluisbergen wil ik niet meer meemaken...
overal waar mogelijk hebben we ploetertoestanden vermeden.

Het parcours is ENORM ontworpen op berijbaarheid.

Zo hebben we vb deze namiddag nog nagezien wat de beste keuze was voor klein zwitserland en daar het maximum uitgehaals volgens de huidige toestand.

op een andere plaats werd een totaal vernield pad (tractorsporen) omgeleid over een goedbollend gerooid maisveld ernaast.
davy
Mountainbiker

Post by davy »

pjer wrote:De thermometer is goed zijn werk aan het doen !!! Op die manier zal het wel een beetje koud zijn maaaaar wel berijdbaar.
Hoop ik ...
Waarschijnlijk wel maar anderzijds werd deze namiddag getestreden en er was toen flinke dooi.
Conclusie was toen al dat het berijdbaar bleef endat er geen overdreven moddertoestanden waren nietetgenstaande de regen van deze week.
davy
Mountainbiker

Post by davy »

KUBA wrote:(Deels) gezien en goedgekeurd 8)

@ KoenV en Cowboy , aangename kennismaking :wink:
Volgende keer mag je gerust eens in de zaal binnenwippen.
Het vat was al aangesloten dus kon je ook al een apres toevoegen na je tochtje. :wink:

Ik heb je zien rijden op de lus ven de 30km toen ik bordjes rondreed om borden bij te plaatsen deze namiddag.
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

laatste weerberichten beloven in de voormiddag droog in het westen.
gert scorpio
Mountainbiker

Post by gert scorpio »

we zullen afkomen hopelijk niet te veel sneeuwval deze nacht
bike1968
Mountainbiker

Post by bike1968 »

Kom zeker met junoir en broere . Vanmorgen Jabbeke maar met twijfels toch niet gestart. Spijtig als ik de berichten lees. Ik laat me nie meer vangen tot morgen . #-o
ML Biker
Mountainbiker

Post by ML Biker »

Wij staan vertrekkens klaar met 3.

Tot straks!
Post Reply