Za 30/01/2010 Kattenbos / Lommel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
forrest
Mountainbiker

Post by forrest »

wat was me dat allemaal, het parcour was zéér goed berijdbaar, MAAR ik was de bevoorrading voorbij en een paar km verderop waren ze pijlen aan't hangen. ik dacht dat ze pijlen hadden weggenomen. maar nee, blijkbaar waren die nog aan het uitpijlen, ja ik was een beetje vroeger vertrokken ( een half uurtje ) maar het uitpijlen gebeurt toch de dag voordien en s'morgens doet men een check up. zo gaat het toch bij de meesten en dan gebeurt zoiets niet zoals dit. toen heb ik zelf nog een beetje in de bossen rondgereden en op 30 km al binnengekomen, dit is niet leuk.
roland
Mountainbiker

GPS Track van de tocht

Post by roland »

Was niet echt in orde vandaag en vond het dus niet zo erg dat er slechts 32Km op de teller stond ipv de verwachte 40Km. Kan me voorstellen dat een groot aantal bikers dat toch niet echt plezant vinden. :(

Dit is de track.
http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=484007
zandbiker
Mountainbiker

Post by zandbiker »

Dit is dus een regel rechte schande.
43km aankondigen en na 32km terug binnen staan.
Blijkbaar ook nog een beetje laat bij het uitpijlen.
Gelukkig was de bevoorrading en dergelijke in orde.

Wat de route betreft is dit de verdienste van de mensen van kattenbos deze nemen het uitpijlen van de route voor hun rekening. Ik weet niet wat ze hiermee hebben willen bereiken maar mij zien ze in deze regio niet meer terug.
Michaël
Mountainbiker

Post by Michaël »

Ook ik slechts 33km op de teller :( Daarbij is mijn vwb lidkaart gestolen (zat in portefeuille, dat is een miserie als je dan alle kaarten terug moet aanvragen) en moest toch de volle pot betalen. Ok ze kunnen dat natuurlijk allemaal zeggen, maar een beetje vertrouwen is toch niet te veel gevraagd. Ik had immers ook zwart kunnen rijden als ik kwaadwillig was. En nog platte band ook :( :(
Maar ik wil niet te zwartgallig zijn, heb me toch geamuseerd :lol: 8)
Vissie2
Mountainbiker

Post by Vissie2 »

Rare rit, ik was niet echt de kilometers aan het volgen en plots was ik terug aan de auto... Voorts witte pijlTJES op een besneeuwde achtergrond [-X , en dan nog soms op 1 m van de volgende bocht! Ik heb dan ook best veel en serieus in de remmen moeten gaan om geen afslagen te missen.
Bevoorrading, afspuitstand en douches prima in orde. Parcours zelf ook wel maar te kort.

Globaal gezien was het wel een beetje een tegenvaller wetende dat het toch meer dan 100km enkele rit rijden was voor mij om hier te kunnen vertrekken.
big-Mac
Mountainbiker

Post by big-Mac »

Ik de voorzitter van MTB-kattenbos wil even duidelijk maken dat wij niets met deze tocht te maken hebben.

Wat zandbiker insinueerd is dus niet waar. In het verleden deden wij het uitpijlen van deze tocht. Maar dat is dus duidelijk voorbij.
In het verleden waren er geen problemen bij de uit pijling van deze of onze tocht.

Men komt hier nog eens terug op het afgelasten van onze tocht op 26-12-09. Ik heb vandaag enkel positieve reacties gehad omtrend onze beslissing. Wij hadden het ook liever anders gezien.
jantje
Mountainbiker

Post by jantje »

afstand was idd serieuze tegenvaller maar blijkbaar werden er onder detocht pijlen weggehaald , heeft me ook iemand verteld dat gedeelte van parcour door iemand afgesloten werd met pikkeldraad en dat de eigenaar met jachtgeweer rondliep. waar gaan we naar toe? ; heb deze tocht al minstens 5 maal gereden maar in verleden nooit problemen
Trekboy
Mountainbiker

Post by Trekboy »

De aller, aller slechtste tt sinds jaren !!!

Geen sfeer, slechte afpijling, 10 km tekort, etc...

RONDUIT: BARSLECHT

Ze zouden eens moeten komen kijken in Herentals op 27/2, dan
kunnen ze nog iets bijleren.

:evil:
Granny
Mountainbiker

Post by Granny »

trekboy zegt:
De aller, aller slechtste tt sinds jaren !!!

Geen sfeer, slechte afpijling, 10 km tekort, etc...

RONDUIT: BARSLECHT

Ze zouden eens moeten komen kijken in Herentals op 27/2, dan
kunnen ze nog iets bijleren
Zulk een negatieve reactie is voor mij al voldoende om te besluiten op 27/2 Herentals links te laten liggen.
Voor ik verdere commentaar geef op deze tocht , wacht ik liever nog even de reactie af van de inrichter. Ik rij al jaren de toertocht van deze inrichter en tot op heden was het altijd goed ( voor zover ik mij herinner kreeg deze tocht ooit 4 sterren). Ik ben benieuwd welke redenen de organistor kan aanhalen voor de onvolkomenheden die er vandaag inderdaad waren.
Wat deze inrichter vandaag is overeenkomen, kan misschien iedere inrichter ooit overkomen . Zeg nooit "nooit".

Dit buiten beschouwing gelaten : ik heb 31 km gereden en ik heb mij zeer goed geamuseerd
bidonhouder1
Mountainbiker

Post by bidonhouder1 »

Dit stuk van Lommel is wel leuk om te fietsen, dus laat U zeker niet tegen houden van niet meer te komen....maar qua organisatie was dit een dikke nul, zéro,nadda,brol... Zelf vertrokken rond 12 uur en bij aankomst waren ze de tocht nog aan het uitpijlen [-X
Post Reply