de staat van het parcour veranderd constant eh
ge moet is met 10 man voor u rijden en is met 500 man voor u
als 10 e perfect berijdbaar en als 500e alles kapot
dus vroeg starten is de boodschap eh
Zo 31/01/2010 Huldenberg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- LuckyIron
- Mountainbiker
dat zal van 't weer afhangen.it's me ! wrote:Gade komen morgen? Ik heb in ieder geval veel goesting..LuckyIron wrote:deze nacht hier een goe pakske sneeuw gevallen, alles ligt er maagdelijk wit bij
Alleen da weer hè! Alst blijft vriezen is het goe.
momenteel is de lucht terug dichtgetrokken en is het opnieuw beginnen sneeuwen.
-
anho
- Mountainbiker
Ik ben al overtuigdCRAPS wrote:Van de organisatie :
Vandaag reeds gaan afpijlen(gedeeltelijk) en 2/3 van het parcours ligt er vrij goed bij. De rest, stukken die over veldwegen lopen, zijn natuurlijk vettig. Doch, over de slechtste stukken hebben we vandaag al de beslissing genomen om ze weg te laten en om te leiden, maar wees gerust ! het doet niks af aan de zwaarte/schoonheid van het parcours. We willen gewoon het beste voor jullie! Morgen berijden we het gehele parcours weer en zullen desnoods terug aanpassingen doorvoeren naargelang de weggesteldheid. Morgen meer nieuws !
-
turbotiger
- Mountainbiker
- phille
- Mountainbiker
ik woon op 15km van de vertrekplaats, de sneeuw in de tuin blijft netjes liggen, dus tzal morgen nice bikig worden voor de vroege vertrekkers
Ik HOOP dat het wat vriest dan blijft alles wat vaster, glijpartijen denk ik niet, maar dat kan eigenlijk enkel de organisatie zeggen
Wel een kl*tescenario zo net nog voor je TT deze sneeuw ... hopelijk blijft er ni teveel volk thuis ...
Ik HOOP dat het wat vriest dan blijft alles wat vaster, glijpartijen denk ik niet, maar dat kan eigenlijk enkel de organisatie zeggen
Wel een kl*tescenario zo net nog voor je TT deze sneeuw ... hopelijk blijft er ni teveel volk thuis ...